Confess here

wtf , t'es au secondaire ?

Non, mais j'étais le genre de gars au secondaire qui était aux toilettes 5 minutes avant l'oral en train de faire un caca nerveux pis je suis encore comme ça à l'université lol!

Je suis quelqu'un de gêné y'a rien que je peux faire.
 
Je confesse que malgré que j'avais dit que la Abarth se modderait pas, je considère le Phase 1 ECU flash de Eurocompulsion pour ajouter 30HP a la mecanique stock. Si c'etait 200$ de moins ce serait déja commandé mais 850US$ ca revient pas loin de 1100CDN$...
 
ma blonde a souvent des présentation orale. Souvent quand je me présente.

Je confess que j'ai penser a toi.
dfgdfg10.jpg
 
Je confesse que malgré que j'avais dit que la Abarth se modderait pas, je considère le Phase 1 ECU flash de Eurocompulsion pour ajouter 30HP a la mecanique stock. Si c'etait 200$ de moins ce serait déja commandé mais 850US$ ca revient pas loin de 1100CDN$...

30hp might not be much and since you could be gainng as much as 15 or 20hp of those just by bumping the redline by 1k rpm wich is pretty useless in everyday driving. What does the torque curve look like after? Are you sure the clutch/pressure plate will last more than 1 or 2 seasons with a power boost?
 
Je confesse que malgré que j'avais dit que la Abarth se modderait pas, je considère le Phase 1 ECU flash de Eurocompulsion pour ajouter 30HP a la mecanique stock. Si c'etait 200$ de moins ce serait déja commandé mais 850US$ ca revient pas loin de 1100CDN$...

Do it!
 
30hp might not be much and since you could be gainng as much as 15 or 20hp of those just by bumping the redline by 1k rpm wich is pretty useless in everyday driving. What does the torque curve look like after? Are you sure the clutch/pressure plate will last more than 1 or 2 seasons with a power boost?

No redline bump although it's an included option along with a few other options :

https://shopeurocompulsion.net/coll...ro-drive-tuning-system-fiat-124-spider-abarth

The power curve is in the photos but can't seem to be linked directly. Sadly they show the "stock" power curve of the normal - non Abarth - 124 Spider which has quite a bit less torque.

The catch for Abarth owners is that we have a "sport" mode that gives the same ~170HP but delivers the power earlier at a lower RPM and adds torque. Contrarily to what many believe, it does not "relax" the traction control. If you want the TC relaxed there's an OFF switch for it.

The transmission and clutch system are from the NC Miata and can hold 220+HP without any issues. Phase 2 is also now included as a free option but requires like 3k of mods including a bigger turbo and exhaust

Maybe if they have a special deal for Canadian customers like our money at par or something the decision would be easier.
 
HAHAHAHAHAHAH yup. Asteur j'en ai une par semaine. No more ceuca.

Je confess que ma femme est folle en tabarnak (début grosesse)

Congrats daddy! :D


Je confesse que malgré que j'avais dit que la Abarth se modderait pas, je considère le Phase 1 ECU flash de Eurocompulsion pour ajouter 30HP a la mecanique stock. Si c'etait 200$ de moins ce serait déja commandé mais 850US$ ca revient pas loin de 1100CDN$...

That's a lot of money for 30Hp
 
Back
Top