Any full time traders on MR?

Le descente est loin d'être terminé, y'a de la place en masse pour domper et la situation est beaucoup plus critique que les dernières récessions. Pas du tout le même contexte. Arrêtez d'écouter les zanalyste financiers, y'en ont rien a crisser de votre argent, c'Est leur portefolio qu'ils veulent sauver. Ils vous dirons JAMAIS de vendre. Faites vos propres analyses.

edit : monthly chart


ScreenHunter 2033.jpg
 
Boeing is getting absolutely slaughtered down 20%, dividends to be suspended any time now, how long until a bailout materializes?

A lot of these companies asking for handouts have some serious questions to answer, spending billions on share buybacks in recent years.

edit: lolz bbd is barely a billion-dollar company anymore.
 
Meanwhile I'm playing puts on SPY and another good one today (+58%). Im out for now, waiting for next big bounce.

SPY could go under 200 at some point in the next weeks.
 
SP500 back to 2017 prices.

Pis c'est pas fini.

Pretty fucked, vraiment dur de même imaginer comment ça pourrait remonter rapidement avec le chaos des mois à venir.
 
SP500 back to 2017 prices.

Pis c'est pas fini.

Pretty fucked, vraiment dur de même imaginer comment ça pourrait remonter rapidement avec le chaos des mois à venir.

Wouldn't be the least bit surprised if they close the markets. The panic has taken a life of its own, and every passing day yesterday's solution doesn't seem big enough. The 1T plan right now doesn't seem big enough given the action today.

Not everyone is going to be saved, and that's going to lead things to go further south.
 
Je suis long SPXS depuis la semaine passée, je serais pas étonné de voir le sp500 dropper proche de 2000

Sent from my SM-G950W using Tapatalk
 
Je suis long SPXS depuis la semaine passée, je serais pas étonné de voir le sp500 dropper proche de 2000

Sent from my SM-G950W using Tapatalk

en bas de 2000.

Fixt.

J'ai juste pas eu les balls de TVIX lundi :( FML. ÇA me semblait pourtant être une évidence évidente.
 
Wouldn't be the least bit surprised if they close the markets. The panic has taken a life of its own, and every passing day yesterday's solution doesn't seem big enough. The 1T plan right now doesn't seem big enough given the action today.

Not everyone is going to be saved, and that's going to lead things to go further south.

1T is nothing compared to the coming storm.

C'est même du COVID le trouble, c'est le peuple qui pourra pu manger... Watch out ce qui s'en vient.
 
en bas de 2000.

Fixt.

J'ai juste pas eu les balls de TVIX lundi :( FML. ÇA me semblait pourtant être une évidence évidente.
Same, je regardais UVXY last week et je me disais que j'avais pas les couilles de sauter dedans

Sent from my SM-G950W using Tapatalk
 
Same, je regardais UVXY last week et je me disais que j'avais pas les couilles de sauter dedans

Sent from my SM-G950W using Tapatalk

Ça aussi ça semblait évident quand tu y penses... Il était à son bas historique et un shitstorm qui s'en vient = to the roof.
 
Back
Top