SR20 stories

Srs question: C'est tu plus comme un fetish ou c'est réellement une préférence et tu n'aimes pas les slims?

Disons: Fonderais-tu une famille avec une 400+?
 
SR20 post the power-to-weight ratio of...... oh wait wait my bad! just post some dammn pics hahhahah
 
managing_a_retail_store_and_listening_to_a_customer_complain-5027.gif
 
Srs question: C'est tu plus comme un fetish ou c'est réellement une préférence et tu n'aimes pas les slims?

Disons: Fonderais-tu une famille avec une 400+?
Les deux je dirais.


J'va fonder une famille avec une fille de 250 qui va se rendre à 400+, sont moins folles à 250 lbs.


Et pour mon ex, elle supprimais toute les photos d'elle ou on voit sont corps, manque de confiance en sois asser intense.
 
Omg I just remembered something.


I signed up on POF for lolz, then I saw this fucking cute girl, 9/10 for me, if not 10. Starts talking, she's FUCKING happy about talking to me, living in Nova Scotia she must be alone as fuck. We talked for about a month, sending pictures of her and all, and then one day, she starts talking about kids, and wedding and wanting me not to wear a damn condom when we would fuck if we ever meet up.


It all went downhill...


Every goddamn day she would send me messages saying : Babe? You there Babe? I love you, when do you come here?


24p9vr6.jpg




Guess the weight and i'll post body pic for your disgusting entertainment.
 
Back
Top