Before Buying From US vendors with or without a US "ship to" address . Please here !

Before Buying From US vendors with or without a US "ship to" address . Please here !

Hello everyone .

You're local ( Montreal , North-South shore ) ?
Before placing orders on Performance Parts you saw on Summit Racing , Jeg's , American Muscle , etc. web site including eBay , send me your "Cart" , so I can see part numbers , quantities and prices.
I will quote you.
Price will include taxes shipped to our place H4G2N2 . This will be good on big and multiples items and yes there is still human interaction. :p

I "may" be able deliver on the Island of Montreal , Laval , Terrebonne area on case by case basis . *tu*

Andre Theroux Ltee AKA Verdun Clutch & Brake Ltd has started business in 1946 , deserving the Verdun , Ville LaSalle area.
This is a 3rd generation family own business with 1 owner that gets sold from father to son , generation after generation .
They may break the beat with girls lined up next so be ready . :yikes:

Behind the "Theroux Performance" "web business" is Martin P , AKA mpcv2000 MR menber since 2002 .
I've been doing online sales ( eBay , etc. ) for the past 14+ years in the USA ( 6 years ) & Canada ( 9+ years ).
I'm stepping in with Luc Theroux to bring outside customers by using the web , MR forums members , etc.
My goal is to make you guys & girls proud of buying locally , keep our money here , create jobs ( including mine ) and paying same price as you can get it from the US vendors . Margins are very slim and I do not have the volume discount Summit or Jeg's has but give me a try .
I've been doing online sales at 100% positive feedbacks on 5 different accounts for over 14+ years .
I'll represent my "above average" :D customer service here and you'll be able to leave feedback on how I treated you. ( Be nice with me tho ) :p


We ( Andre Theroux Ltee ) are surrounded by many NAPAs , Etc. , 69 years later , we're still there , earning our living , same good customer service with right pricing keeps us on top .
I will not have a online web site ( Yet ) but just send me your "cart" and I'll take care of you.
I'll be rolling this part of his business by myself .

Stop by , write me , call me !
smilie_flagge17.gif


Martin !

Here's our place :


ry%3D480





ry%3D480





ry%3D480




ry%3D480




ry%3D480



C'est certain qu'ont parle Francais , je vient du Lac-St-Jean . :bigup:
 
Interessant pour les gens du coin c'est sur. J'espere que les gens vont être assez sympathique pour utiliser une shop d'ici. C'est toujours ca le problème.
 
Allo !
Sans nommer de nom , j'ai deja eu des commandes .
Example :Un membre d'ici s'appretait a commander chez Summit $3350.00 CDN tx & duty included de pieces , je lui ai fait le meme prix et il a acheter de moi .
J'ai fait un gros 5.1% de profit brut soit $170.00 cdn.
N'importe qui en business sait que en bas de 23% de profit brut tu couvre pas tes frais fixe mais si j'ai une dixainne de commande comme ca par semaine je vais couvrir mon salaire , l'argent va rester ici ( au Quebec ) et de toute facon vous allier depenser ces sous anyway.
Je suis un trippeux de char comme vous autre , actif sur ce forum et je suis local.

Donner moi juste une chance de "bidder" sur vos commandes c'est tout , si ca marche , good , si non ont aura essayer . *tu*

Martin !
 
Allo !
Sans nommer de nom , j'ai deja eu des commandes .
Example :Un membre d'ici s'appretait a commander chez Summit $3350.00 CDN tx & duty included de pieces , je lui ai fait le meme prix et il a acheter de moi .
J'ai fait un gros 5.1% de profit brut soit $170.00 cdn.
N'importe qui en business sait que en bas de 23% de profit brut tu couvre pas tes frais fixe mais si j'ai une dixainne de commande comme ca par semaine je vais couvrir mon salaire , l'argent va rester ici ( au Quebec ) et de toute facon vous allier depenser ces sous anyway.
Je suis un trippeux de char comme vous autre , actif sur ce forum et je suis local.

Donner moi juste une chance de "bidder" sur vos commandes c'est tout , si ca marche , good , si non ont aura essayer . *tu*

Martin !

Fair enough. Appreciate your honesty. Will definitely consider you in the future.
 
Oh, tes a cote de chez moi.

J'achete 99% du temps au states parce que les shops d'ici sont jamais capable de m'offrire les meme prix TAX in.

Je commande vraiment beaucoup de pieces a l'année longue, jvais te contacter prochaine fois voir si tes capable de matcher le prix!

PS. Ya tu un rabais pour les gars du Lac? lol
 
jai besoin de 2 outter tie rod arriere pour corvette z06 2001
corvette central sont out of stock discontinued # 585035
ecklers corvette sont out of stock discontinued
rock auto en ont pas
summit en a pas
cultrag en ont mais 100$ usd le morceau, puis si j'appel je suis presque sur qu'ils vont me dire que c'est back order.
le dealer veux me violé en plus d’avoir 2 semaine de délais minimum ( 88955488 mais je pense que c'est pour innner + outer)
les seul jai trouver sont sur ebay mais je suis pas sur je veux des tie rod ebay, entk voici le lien pour reference
: http://www.ebay.com/itm/2-REAR-OUTE...01|Model:Corvette&hash=item35ccee8262&vxp=mtr

39964.jpg
 
Ma te faire coter ma suspension a la fin de l'ete alors. Mon autre shop c'est le prix indiqué fois 1.39 plus ensuite les taxes. Sa commence a faire chère pour une pièce qui au départ coutait 1700 us
 
Back
Top