Post your tax returns

RamiK

New member
What software are you using?
Best year ever, i'm squeezing out every penny from the gouvernment.

Post yours

1ijxax.png
 
J'ai même pas fait 3000$, je peux pas recevoir grand retour. Vous m'avez donné plus de 10 000$ de bourses par contre.
 
I built my own excel spread sheet. I do my own taxes and I still file paper. I read every line and understand if it applies to me or not.

Maxed out RRSPs - I expect slightly above 10k.
 
Tax software=an actual accountant :p.

Refunds= maybe someday, when i finally catch up paying on my taxes :\.
 
Paye 23$ Au federal, recois 17$ provincial a moins que je me suis fourre en rentrant le stock dans impot expert
 
j'ai dropper 9600 en reers cette annee pour maxer mon RAP.

la dessus ya 3800 qui m'a ete prelever sur ma paye a coup de 96$/semaine et rembourser a 80% sur cette meme paye.

le reste jlai dropper en reers normaux.

les rapports sont pas encore fait donc jsaispas combien jvais avoir exactement.

Dans les prochaines annees jvais payer mais ce sra pas outrageux. jvais rembourser mes reers basic via sque ma job offre donc jvais benificier dla difference de retour dimpot kjai pas recu avec les reers normaux (+35% de retour sur 15k )
 
If you're in the higher income bracket and no material outside income / capital gains, you essentially get back the amount you put in your RRSP x marginal rate... just sayin'
 
If you're in the higher income bracket and no material outside income / capital gains, you essentially get back the amount you put in your RRSP x marginal rate... just sayin'

poor people dont know that just saying lol
 
Back
Top