feedback about a local Auto parts store in Saint-Leonard

BaalPoseidon

New member
I wanted to share a good auto parts store in St-Leonard I'm usually going to when parts are very expensive at NAPA, Carquest or even Canadian Tire and this store has the best prices.

They have 3 type of qualities: Cheap, Premium and High Quality. So when your local store seems expensive give a call to Pièces D'Auto Philippe Gagnon Enr, (514)257-6807 on 6311 rue Sherbrooke Est,Montreal, QC,H1N 1C3, (514)257-6807.


Don't forget some auto parts store charge clients more because of the store name or the area they're located.
Most Auto part stores in St-Leonard have the best prices compare to other places around Mtl.
 
C'est pas à St- léonard mais moi j'achète toute de eux autre je magasinais pour une crémaillère pour un tsx partout cetais 500$ et+ pis je l'ai pogner chez Philippe à 245$ tx in garantie à vie !!!
 
:bigup: yeah but you got to keep the bill to keep your lifetime warranty :D, just to make sure people don't do the mistake to throw away their bill(s).
 
yep bought from him a few times, greap prices. I think a member here works for the store
 
Ont est a Verdun et nous avons la plus part du temps 3 qualitees dans nos ligne de produits aussi .

Si vous magasiner penser a nous , dites que vous nous avez vue sur Montreal Racing .

Ont est une entreprise famillialle sur la rue de l'Eglise a Verdun depuis 1946. *tu*
 
Ont est a Verdun et nous avons la plus part du temps 3 qualitees dans nos ligne de produits aussi .

Si vous magasiner penser a nous , dites que vous nous avez vue sur Montreal Racing .

Ont est une entreprise famillialle sur la rue de l'Eglise a Verdun depuis 1946.

famillialle? Pièces D'Auto Philippe Gagnon Enr & Theroux_Performance_Montréal a le meme proprietaire?
 
Back
Top