Stingray Channels

How often do you use Stingray's products?

  • More than once a month (5+ days)

    Votes: 7 35.0%
  • Few times a month (1-5 days)

    Votes: 4 20.0%
  • Never

    Votes: 9 45.0%

  • Total voters
    20

Dibbs

Active member
Looks like Stingray filed for an IPO! Documents are on SEDAR.

I'm actually wondering who here listens to their channels? They claim 40% of people in QC use the service at least once per month.
 
they launched a Stingray app, you basically authenticate via your TV by putting your phone next to the speaker and you get free access to their channels via phone. I might try it out.

they also have similar web players for videotron subscribers. I'd love to use it, but my work proxy blocks the port or something.
 
I listen to them every time im unplugging my computer so 10mins a week maybe hehe but yeah i listen every week :D
 

yeah, basically you raise money for the first time in the public markets and your company gets listed on an exchange. proceeds can vary, sometimes the company gets the money in order to do things (invest in growth, pay down debt, do an acquisition) or sometimes current private shareholders sell their stake to the public.
 
Ils ont aussi des music player dans des chaînes de magasin pour faire jouer de la musique et sûrement d'autres produits moins connus du publique..
 
comme background c'est pas pire. je l'écoute quand c'est le temps du HeavyMTL, ya un poste dédié qui a mon avis devrais y etre a l'année longue.
 
Le poste Heavy Metal 547 est rendu permanent.

Il y a des très bon postes, meilleurs que ceux de Sirius. Sirius ont eu la stupide idée de mettre des DJ sur leurs postes de musique. J'veux pas entendre un has-been, je veux de la musique!
 
Le poste Heavy Metal 547 est rendu permanent.

Il y a des très bon postes, meilleurs que ceux de Sirius. Sirius ont eu la stupide idée de mettre des DJ sur leurs postes de musique. J'veux pas entendre un has-been, je veux de la musique!

Comme Keith Roth sur boneyard.
 
Le poste Heavy Metal 547 est rendu permanent.

Il y a des très bon postes, meilleurs que ceux de Sirius. Sirius ont eu la stupide idée de mettre des DJ sur leurs postes de musique. J'veux pas entendre un has-been, je veux de la musique!

nice ! merci de l'info. ca fais un bout j'ai pas écouté car pu de tv.
 
Je l'ai tjs en background chez nous.

Principalement sur Hot Country et Hitlist.


L'application est nice, tu la débloque en faisant jouer un canal de stingray music devant ton téléphone et elle est unlock pour 90 jours. Tu peux ensuite écouter les channels sur ton telephone. Tu peux meme skippé quelques tounes.
 
Back
Top