Video SQ Target Cars Outside Napierville Dragway

Why don't people just legally mod cars...




Sent from my iPhone 6 using Tapatalk

Great idea!

Z7Dwjad.jpg
 
SQ would have a hay day here in Hawkesbury. Especially with Goulet Harley Davidson. A shitload of muscle cars rumbling around, Harley's, JDM's with fart cans, trucks jacked up to the sky chooching like a freight train rolling coal. OPP does didly squat. THEY protect and serve. Not piss people off with stupid shit. It's stuff like this that make people hate the SQ. SQ are dicks compared to OPP. Trust me, I talk to them often and feel less intimidated. I think at Nicolet, they give course on how to be an asshole!!!

Every wednesday night they have a muscle car/antique GTG at the A&W. OPP doesn't sit on the corner to pull over a car for exhaust. They have better things to do.
 
Goofy t'a pas l'air de comprendre que la police arrête et ticket tout, du ti-coune au belles autos bien modifié(comme le gars de MR avec la BMW qui a été arrêter au Patate 2000)

Après l'industrie de la moto qui a été complètement tué au Québec, c'est au tour des voitures modifié..
 
SQ would have a hay day here in Hawkesbury. Especially with Goulet Harley Davidson. A shitload of muscle cars rumbling around, Harley's, JDM's with fart cans, trucks jacked up to the sky chooching like a freight train rolling coal. OPP does didly squat. THEY protect and serve. Not piss people off with stupid shit. It's stuff like this that make people hate the SQ. SQ are dicks compared to OPP. Trust me, I talk to them often and feel less intimidated. I think at Nicolet, they give course on how to be an asshole!!!

Every wednesday night they have a muscle car/antique GTG at the A&W. OPP doesn't sit on the corner to pull over a car for exhaust. They have better things to do.


Is there one single post where you don't complain about Quebec by telling us how nicer Ontario is lol?

If Ontario had a dick, we would have to tell you to take that cock out of your mouth because we can't hear shit when you speak...
 
Goofy t'a pas l'air de comprendre que la police arrête et ticket tout, du ti-coune au belles autos bien modifié(comme le gars de MR avec la BMW qui a été arrêter au Patate 2000)

Après l'industrie de la moto qui a été complètement tué au Québec, c'est au tour des voitures modifié..

Link ? Je veux boir des photos de son auto.


Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
 
Personne a remarqué que le québec se communitise??? Bientot on va pouvoir faire la file pour avoir notre "government approved car" en vivant dans notre unité d'habitation approuvé par le même gouvernement en travaillant dans notre job avec salaire approuvé par le gouvernement On va être toute pareille.... qu'on gagne 32 000$ brut ou 150 000$ brut... dans le fond, notre net va être toute pareille on va toute vivre pareille et plus aucune place à l'originalité.......
 
SQ would have a hay day here in Hawkesbury. Especially with Goulet Harley Davidson. A shitload of muscle cars rumbling around, Harley's, JDM's with fart cans, trucks jacked up to the sky chooching like a freight train rolling coal. OPP does didly squat. THEY protect and serve. Not piss people off with stupid shit. It's stuff like this that make people hate the SQ. SQ are dicks compared to OPP. Trust me, I talk to them often and feel less intimidated. I think at Nicolet, they give course on how to be an asshole!!!

Every wednesday night they have a muscle car/antique GTG at the A&W. OPP doesn't sit on the corner to pull over a car for exhaust. They have better things to do.
06d8428b9d961159eb3e397776d3f710.jpg
 
Is there one single post where you don't complain about Quebec by telling us how nicer Ontario is lol?

If Ontario had a dick, we would have to tell you to take that cock out of your mouth because we can't hear shit when you speak...

Listen! I am just giving a comparison! Always gave a comparison/opinion. I never said that Ontario was better. But ever since living here, at least I can compare.

If you don't like my opinions/ comparisons, you can stick YOUR dick up your ass! Oh wait you can't Québec government is already doing that for you! :bigup:
 
Premier que je vois une auto qui aurait pas dû avoir une inspection. Grace au ti coune, la police est plus sévère. Si on aurait pas de ti coune avec des chars mal modifier a chaque coins de rue, la police ne regarderait meme pas les autos un peux dropper come la bmw a Castro.


Sent from my iPhone 6 using Tapatalk

100% sur que ton exhaust sur ta IS c'est pas légal, même si cest bien fait et super cher.

Ce qui est dénoncé ici, c'est que le moment que tu voudra mettre des mags after market sur une toyota camry beige stock, ben ca va donner une raison pour donner une inspection. Tu passe l'inspection haut la main, tu es donc pas coupable, mais ca viens de te couter de quoi. Belle argent gratuite.
 
c'est vraiment poche de leur part d'écœurer le monde assez intelligent pour aller se défouler sur une piste. on est une méchante gagne a avoir des véhicules qui passeraient pas l'inspection pour des niaiseries sans être dangereux sur la route pour autant. je plaque mon char de track a tout les ans pour pas perdre le privilège même si je roule a peu près jamais dans la rue avec. la journée que je me fait coller une inspection c fuck les plaques, trailler a plein temps pis moins de revenu pour l'état...:thefinger
 
100% sur que ton exhaust sur ta IS c'est pas légal, même si cest bien fait et super cher.

Ce qui est dénoncé ici, c'est que le moment que tu voudra mettre des mags after market sur une toyota camry beige stock, ben ca va donner une raison pour donner une inspection. Tu passe l'inspection haut la main, tu es donc pas coupable, mais ca viens de te couter de quoi. Belle argent gratuite.

Garantie que mon exhaust est 100% légal puisque c'est un exhaust f sport installé par Lexus.

Si tu met des roue de 10 pouce de largeur sur une camry avec des pneus strech cheap a 80$ pour 4 pneus je trouve sa normal qu'il donne des inspections.

Je suis plusieurs groupe sur Facebook pis a voir les autos, rare sont ceux qui reçoivent des tickets parce qu'il ont mit des mags after market avec les mêmes specs que du oem ou un peux plus gros. C'est plustot des auto qui roule du 14 oem pis qui mettent des 18 super strech qui se font donner des inspections.


Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
 
Garantie que mon exhaust est 100% légal puisque c'est un exhaust f sport installé par Lexus.

Si tu met des roue de 10 pouce de largeur sur une camry avec des pneus strech cheap a 80$ pour 4 pneus je trouve sa normal qu'il donne des inspections.

Je suis plusieurs groupe sur Facebook pis a voir les autos, rare sont ceux qui reçoivent des tickets parce qu'il ont mit des mags after market avec les mêmes specs que du oem ou un peux plus gros. C'est plustot des auto qui roule du 14 oem pis qui mettent des 18 super strech qui se font donner des inspections.


Sent from my iPhone 6 using Tapatalk

je gage $2 que y'a une mention for off-road use only qui venait avec comme ca Lexus se degage de toute responsabilite
 
je gage $2 que y'a une mention for off-road use only qui venait avec comme ca Lexus se degage de toute responsabilite

À qui tu dois 2$?

"Turn even more heads with the throaty (but street legal) growl exiting the double-wall tips of the F SPORT performance exhaust.* Made from stainless steel polished to a brilliant shine, the exhaust offers superior corrosion resistance. It delivers less back pressure for added low- to mid-range torque, boosting acceleration without affecting emissions compliance. The F SPORT performance exhaust replaces the stock assembly from the axle rearward, using the vehicle’s original hangers and pipe connections. "

http://www.lexus.com/models/IS/accessories
 
Back
Top