MR members: I want to get you into a new Mercedes-Benz!

Jeff@Mercedes

Shop Representative
Hello MR members! I work at Mercedes-Benz West Island and have decided to sponsor the forum in order to give the MR community the best possible deals on Mercedes cars. I've been a member for many years but mostly just lurked in the background and read the threads. I've known DannyITR since high school and it's past-due that I provide service for the community.

So what can I do for you? I realize many of you started off with econo boxes (and many still have them I'm sure) however as I read the forum I see people growing up, starting families, buying houses and buying newer, bigger cars. I want to be your go-to guy if a Mercedes is something that interests you. Keep in mind, there are many slightly pre-owened cars (and some new) that can be had for a monthly payment that is similar to a brand new Honda Civic Si, Subaru STI or Volkwagen GTI.

Shoot me a PM, email or just call me at the dealer. Or heck, just pass by and ask for me.
Jeffrey Lazar
jeffrey.lazar@mercedes-benz.ca
514 620-5900

I took some quick photos of the showroom because what's a thread without pics? It's useless.

mb01.jpg

mb03.jpg

mb04.jpg

mb05.jpg

mb06.jpg

mb07.jpg

mb08.jpg

mb09.jpg

mb10.jpg

mb11.jpg

mb12.jpg

mb02.jpg
 
Last edited:
AMG GT S for the monthly price of a civic?

Where do I sign?

:)

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk
 
I'm really curious to see how you can fit me in a mercedes for the same price of my civic SI. I'm leasing it for 60 months @ 380$/month all in.

I need a warranty for the hole lease so I guess used is out of question. I don't want to buy. Also a B class is out of question.

P.m. me with more details please, it's interesting
 
I'm really curious to see how you can fit me in a mercedes for the same price of my civic SI. I'm leasing it for 60 months @ 380$/month all in.

I need a warranty for the hole lease so I guess used is out of question. I don't want to buy. Also a B class is out of question.

P.m. me with more details please, it's interesting

Idem ici.

J'ai une VW en location et je ne vois pas comment c'est possible. De toute façon, il me reste encore 9 mois sur mon terme alors c'est inutile de parler de chiffre, ni même d'en parler sur MR. Quand ça sera le temps, je viendrai te voir.

Cependant, ce qui me "fait peur" avec MB c'est le coûts d'entretien. Sont-il maintenant inclus dans le coût de location, sinon on parle de combien à quelle intervalle?
 
I'm really curious to see how you can fit me in a mercedes for the same price of my civic SI. I'm leasing it for 60 months @ 380$/month all in.

I need a warranty for the hole lease so I guess used is out of question. I don't want to buy. Also a B class is out of question.

P.m. me with more details please, it's interesting

PM sent!
 
Idem ici.

J'ai une VW en location et je ne vois pas comment c'est possible. De toute façon, il me reste encore 9 mois sur mon terme alors c'est inutile de parler de chiffre, ni même d'en parler sur MR. Quand ça sera le temps, je viendrai te voir.

Cependant, ce qui me "fait peur" avec MB c'est le coûts d'entretien. Sont-il maintenant inclus dans le coût de location, sinon on parle de combien à quelle intervalle?

Il parle d'un paiement de GTI, STI etc...

C'est sur qu'avec un paiement de Jetta non-GLI, il arrivera à rien.
 
Alors dans ce cas j'imagine qu'il est capable de te sortir quelque chose en masse. les C250 se louait pour ~400$-430$ par mois quand tu la prennais "de base". On s'entends qu'une mercedes "de base" doit avoir un certain équipement.
 
Alors dans ce cas j'imagine qu'il est capable de te sortir quelque chose en masse. les C250 se louait pour ~400$-430$ par mois quand tu la prennais "de base". On s'entends qu'une mercedes "de base" doit avoir un certain équipement.

moins d'équipement qu'une GTI ou GLI lol...
 
Ouain, une C250 de base, mettons que ça fait tout nu pas mal. Pas de projecteur, pas de climatisation électronique, pas d'accès sans clé, surement pas de GPS. Si tu veux les rétros ajustables automatiquement, tu dois prendre l'ensemble extra haut de gamme qui t'oblige à prendre l'ensemble haut de gamme, 5,500 $ d'option plus tard lol. ok I'm out.
 
Je dis pas que l'équipement offerte à ce prix va être comparable, je dis simplement que ça se fait rouler en Benz de base au même prix qu'un GLI ou d'un STI

Anyways, back on topic, cheers pour ceux qui ont besoin d'une référence dans l'achat des mercedes, on va savoir ou donner de la tête
 
c'est peut être tout nu, oui, mais ca fais pas "tout nu".

Pour monsieur/madame toute le monde, ils voient pas la différence entre une c250 tout nu pi une c300 full load, pour eux c'est tout le même char
 
Back
Top