Incoming snowstorm - Enjoy your AWD/4X4s boys and girls!

Manque de me faire ramasser en t bone par un 53' qui a pas fait son stop. Il la juste jamais vu..pleins de folles qui savent pas ou elles vont..Ya personne sur les routes pis cest plus dangereux que si yavait full monde
 
Je work de chez nous après midi ça me tente pas PANTOUTE de rester pogner a Alma ce soir.

Mon boss : "Cris ya tu une semaine que t'es au bureau au complet ?"
Moi : "Non."
Boss : "Tabarnak c'est une position ton affaire"
 
Je work de chez nous après midi ça me tente pas PANTOUTE de rester pogner a Alma ce soir.

Mon boss : "Cris ya tu une semaine que t'es au bureau au complet ?"
Moi : "Non."
Boss : "Tabarnak c'est une position ton affaire"
My wifes work they encourage people to work from home on shitttt days

Sent from my EML-L09 using Tapatalk
 
dépend la si ta job c'est de dépanner des ordi qui boot pus, c'est dur de faire ça de la maison.

Perso c'est 3 jours semaine a maison minimum.


Le monde au bureau qui doivent être toujours là ont le droit une fois par mois de la maison pis si la commission scolaire est fermé
 
dépend la si ta job c'est de dépanner des ordi qui boot pus, c'est dur de faire ça de la maison.

Perso c'est 3 jours semaine a maison minimum.


Le monde au bureau qui doivent être toujours là ont le droit une fois par mois de la maison pis si la commission scolaire est fermé

Ma job c'est de m'occuper que l'infrastructure tient et les projets TI ;) Je pourrais être a la maison 100% du temps :)

J'ai un sous fifre a job.
 
Good boss.
They just need to show up for meetings which are usually Mondays or Tuesday's. One of her co workers works from home 3 days a week. She could technically do her job from a Starbucks in Malta... Oh wait she did 2 weeks ago lol

Sent from my EML-L09 using Tapatalk
 
They just need to show up for meetings which are usually Mondays or Tuesday's. One of her co workers works from home 3 days a week. She could technically do her job from a Starbucks in Malta... Oh wait she did 2 weeks ago lol

Sent from my EML-L09 using Tapatalk

Be able to work from everywhere on the planet is fucking awsome :)
 
Wish I had a dash cam today...

Get on the 20 W at Dorval, there's a smashed up single car accident facing traffic up against the guard rail. Looked like it just happened as no emergency vehicles were on site. Get to to Morgan exit and there's a guy piled into the exit median with another car. Have my meeting get back on the 20 E, i get passed by a new civic on steelies doing at least 130 in the left lane with a Ford Escape SUV on his bumper being chased by an SQ Ford Explorer barely able to keep up lol. Fucking weird morning.
 
Wish I had a dash cam today...

Get on the 20 W at Dorval, there's a smashed up single car accident facing traffic up against the guard rail. Looked like it just happened as no emergency vehicles were on site. Get to to Morgan exit and there's a guy piled into the exit median with another car. Have my meeting get back on the 20 E, i get passed by a new civic on steelies doing at least 130 in the left lane with a Ford Escape SUV on his bumper being chased by an SQ Ford Explorer barely able to keep up lol. Fucking weird morning.
Wtf lol!

Jai vu de droles de conducteurs ajd, les gens sont de plus en plus perdu dans les tempetes..
 
Tried to have some fun in the snow storm, I drove through a bunch of slush. Boring

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

Essaie de te trouver un G.Cherokee en bas de 2004 avec le 4.7. Tu vas t amuser un peu plus avec un vrai 4x4. Tu pourrais meme experimenter l'offroad. Ca prend pas grand chose pour avoir du fun, un lift de 3'' et des tires.
 
Essaie de te trouver un G.Cherokee en bas de 2004 avec le 4.7. Tu vas t amuser un peu plus avec un vrai 4x4. Tu pourrais meme experimenter l'offroad. Ca prend pas grand chose pour avoir du fun, un lift de 3'' et des tires.
Nah not my style. I would get a recent Cherokee, but I'm not the offroad type guy

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
 
Back
Top