Serious! MR, what's your favorite sex position? And why?

Real questions? Please, are you 5?

None of it was even remotely funny, I might've chuckled lightly at a penis-in-piercing joke back in '98 I think. Yeah.

You come across as a virgin bro, posting this convo here when all you had to do is simply not respond to her PM and ignore her.

You're giving her attention inside and outside of MR and you report back here complaining about it and looking for approval.

Put it to rest and take some Xanax instead.
 
Wasn't supposed to be funny... Just real questions


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

8aa5d8b754faafb8f1923c4deacf1f6e.jpg
 
I spat coffee because of you. Tu conduis un fucking mazda 3 el gros.


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Ok et ? Je le sais très bien, et j'essaie pas d'impressionner le monde avec ça lol... contrairement à toi.
C'est normal de passer pour un imbécile desfois dans la vie, et cette semaine c'est sur ton cas c'est pas grave, ça va passer.
 
Ok et ? Je le sais très bien, et j'essaie pas d'impressionner le monde avec ça lol... contrairement à toi.
C'est normal de passer pour un imbécile desfois dans la vie, et cette semaine c'est sur ton cas c'est pas grave, ça va passer.

Sa serais comme très dure d’impressionner qqn avec une mazda 3 anyways.


je vois que le sarcasme tu connais pas sa huh ?
 
Goofy, tu gâches le thread, là. Pis en plus, y'a rien d'intéressant dans notre brève correspondance. Même pas une bonne blague.


Dont feed the trolls!! Ils te lacheront pas....demande a Alain, ou a trendster, ou a jamella voir ce qu'ils en pensent!!

Btw, show tits plz.
 
here we go again... *insert next 5 pages of random talk, then close thread."

Come on Sotam, ramène le thread dans le droit chemin et parle-nous de ta position préf.


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
 
Come on Sotam, ramène le thread dans le droit chemin et parle-nous de ta position préf.


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk

Pictures work better..i dont know all the fancy names
543cf26ab8126cf619b327939d33b9cd.gif


I guess i dont have as much experience reading some of the comments here 😅


Sent from my SM-G925W8 using Tapatalk
 
Wtf goofy est une femme??? Jaurais jamais penser...

Moi cest doggy mais ultime cest reverse cowgirl. And what lonestar said, ultimate experience.
 
Back
Top