White Genocide Buzz word or Reality?

un satire?

8c974affe8932f9feffa7341053a551be1c506ab.jpg
 
Amazing look
http://diversitymachtfrei.blogspot.ca/2017/03/white-genocide-propaganda-in-new-york.html

White genocide propaganda in the New York Times

As a multiethnic person myself — the son of a Jewish dad of Eastern European descent
Coïncidence

learly, people can cling to racist views even when exposed to mountains of evidence contradicting those views. But an optimistic interpretation of Dr. Pauker’s research is that when a society’s racial makeup moves beyond a certain threshold — when whites stop being the majority, for example, and a large percentage of the population is mixed — racial stereotyping becomes harder to do. Whitelash notwithstanding, we’re moving in that direction. More nonwhite babies are already born than white. And if multiracial people work like a vaccine

if multiracial people work like a Vaccine
a Vaccine.
So white Genocide is real. But for them the question the white genocide is good or not?
For them The eradication of white is the final solution.



for archive:
Biracial and Monoracial Infant Own-Race Face Perception: An Eye Tracking Study
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3490444/
 
Amazing look
http://diversitymachtfrei.blogspot.ca/2017/03/white-genocide-propaganda-in-new-york.html

White genocide propaganda in the New York Times


Coïncidence



if multiracial people work like a Vaccine
a Vaccine.
So white Genocide is real. But for them the question the white genocide is good or not?
For them The eradication of white is the final solution.



for archive:
Biracial and Monoracial Infant Own-Race Face Perception: An Eye Tracking Study
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3490444/

We need more Lannisters.
 
That explain the (((media))) pushing the Multicultural couple all over the place.
from ads to Movie.
 
That explain the (((media))) pushing the Multicultural couple all over the place.
from ads to Movie.
Je pense que je comprend finalement ta haine pour les non-blancs. Tu n'es pas capable de pogner avec les femmes de race blanche et tu te dis que si tu parvenais à faire interdire les relations interraciales, elles seraient obligées de sortir avec toi.
 
Je pense que je comprend finalement ta haine pour les non-blancs. Tu n'es pas capable de pogner avec les femmes de race blanche et tu te dis que si tu parvenais à faire interdire les relations interraciales, elles seraient obligées de sortir avec toi.


wow sherlok tu as lus cet réponse dans ton livre de liberal anti-blanc 101
 
Moi j'pense que Spaceman fait de la projection parce que c'est lui qui pogne pas avec son mini dick d'asian.
 
wow sherlok tu as lus cet réponse dans ton livre de liberal anti-blanc 101

Non, j'ai basé ça sur le fait que tu dis à tout le monde qu'il faut faire des enfants et que tu n'en as pas. Faque soit tu es un hypocrite, soit les femmes ne veulent rien savoir de toi.
 
pi ça c est la marde?

But an optimistic interpretation of Dr. Pauker’s research is that when a society’s racial makeup moves beyond a certain threshold — when whites stop being the majority, for example, and a large percentage of the population is mixed — racial stereotyping becomes harder to do. Whitelash notwithstanding, we’re moving in that direction. More nonwhite babies are already born than white. And if multiracial people work like a vaccine

Toi les blanc cest une maladie ?
 
C'est quoi ta raison pourquoi tu n'as pas d'enfants?

Doc Mailoux sort de ce corps.
Moi, c’est moi.

Il y a beaucoup homme blanc Fort et beau, mais Childless.
Ce fond dire depuis qu’ils sont petits qu’avoir une famille c est loser et que la meilleure chose à faire dans vie c’est de prep de Bull.

Même si eux et moi faisons des enfants. Le métissage et la mass immigration dans les pays de l’ouest. Être Blanc fait partie de l’histoire et je perds mon temps. Comme les Amérindiennes exterminées au 18-19e. aujourd’hui leur Culture/langue et sang sont disparus.
 
Canadien
European orrigne:
South east French
More latine than celtic

Your ancestors are french, your cultural foundation is from france but why do you write the french language so bad on here, no disrespect? I mean, french is your native and first tongue, you should write in french better.
 
Your ancestors are french, your cultural foundation is from france but why do you write the french language so bad on here, no disrespect? I mean, french is your native and first tongue, you should write in french better.

dont work. What you said have noting to do with the genocide of a race.
 
C'est parce que KossaK est paralysé en fauteuil roulant, il peut juste bouger sa tête un peu. Il utilise un logiciel de reconnaissance vocale pour écrire ici et c'est pour ça que ça sort de même.
 
C'est parce que KossaK est paralysé en fauteuil roulant, il peut juste bouger sa tête un peu. Il utilise un logiciel de reconnaissance vocale pour écrire ici et c'est pour ça que ça sort de même.

Ça serait ironique qu'après avoir passé les dernier 12ans de sa vie sur MR à ne que propager de la shit neo-nazi, le gars soit en fait handicapé et génétiquement défectueux.
 
Doc Mailoux sort de ce corps.
Moi, c’est moi.

Il y a beaucoup homme blanc Fort et beau, mais Childless.
Ce fond dire depuis qu’ils sont petits qu’avoir une famille c est loser et que la meilleure chose à faire dans vie c’est de prep de Bull.

Même si eux et moi faisons des enfants. Le métissage et la mass immigration dans les pays de l’ouest. Être Blanc fait partie de l’histoire et je perds mon temps. Comme les Amérindiennes exterminées au 18-19e. aujourd’hui leur Culture/langue et sang sont disparus.
Tu le dis toi même que les blancs ne seront plus majoritaires à cause de leur taux de natalité plus bas. Penses-tu sérieusement que tes copy/paste vont servir à quoi que ce soit?
 
Back
Top