The Triggering: Has Political Correctness Gone Too Far?

blockchain - can you use it on any computer?

yes, and I said blockchain as it's the "buzz" word obviously right now, but in the end you know it comes out to trying to develop technologies that distributes the control between participants and not one specific entity, that being said obviously there are ways for some particular entities to take control over those as well, that's why new technologies will come out to again redistribute the control and so on....
 
another point TV and Radio cant be trusted.
Impartial and good research journalist are rare.

Money will buy any narrative.

Internet is a game changer because publishing on the new platform is cheap.

On the other hand can you really blame them... the journalists, imagine you have a family, a so so salary, wife doesn't make much, health issues (as most people, often one of the kids) and than this politician drives up a truck loaded with money in front of your house and tells you that you got a nice promotion at the network your working for, that your kids have been "pre-accepted" to the best colleges, have a good family doctor now that will take care of all your kids illness on "company" money and all you have to do is support our narrative....

Not saying is the right thing to do, but we're all human and in that context it sure looks like a freaking hard offer to refuse
 

cbc5c25c87f2f8cf15a54e66a02051a9.jpg
 
This was 30 years ago. Now we've done bend over backwards for these idiots and they're now running the show.

 
^ So they are all born women but some look like they switched sides and now saying 'men' can have a period? ...
 
step
1. change sex because I am not happy.

2 .She lose her cute tomboy Girls attention/privilege since she look like a Short Boy.

3 .create a retarded movement to gain attention.
 
Ce que je trouve drole c'est qu'ils veulent qu'on les traites comme tout le monde mais veulent qu'on parle d'eux comme si il était tellement différent que c'était important de justifier qu'ils ne le sont pas...


Moi mes enfants sont comme, pourquoi yé noir.... Pcq c'est ca couleur de peau..... /end

Fac mes enfants jouent avec des noirs, des chinois, des bruns pales, des bruns foncés pis y s'en calisse, y'ont juste la peau d'une autre couleur.


Pourquoi les 2 monsieurs se donnent des becs? Pcq c'est 2 osti de tapette....

lol non mais sérieux pcq ils s'aiment pis c'est toute. Pas besoin de leur expliquer le spectre des genres....


Si on veut que de quoi soit normal on a juste a agir comme si ca l'était pis ca va le devenir. A mon avis on crée le racisme et l'homophobie en la mettant sous le feu des projecteurs, en les sur exposant et en tentant de leur donner de l'importance alors qu'ont devrait simplement les traités normalement comme tout etre humain.


On a des amis de couleur, des amis gais.... Je peux lui dire que c'est un criss de fif pcq il a resté prit en skidoo, il comprend que ca rien a voir avec son orientation et que c'est pas une insulte discriminatoire a son endroit, yé juste pas bon en skidoo
 
Ce que je trouve drole c'est qu'ils veulent qu'on les traites comme tout le monde mais veulent qu'on parle d'eux comme si il était tellement différent que c'était important de justifier qu'ils ne le sont pas...


Moi mes enfants sont comme, pourquoi yé noir.... Pcq c'est ca couleur de peau..... /end

Fac mes enfants jouent avec des noirs, des chinois, des bruns pales, des bruns foncés pis y s'en calisse, y'ont juste la peau d'une autre couleur.


Pourquoi les 2 monsieurs se donnent des becs? Pcq c'est 2 osti de tapette....

lol non mais sérieux pcq ils s'aiment pis c'est toute. Pas besoin de leur expliquer le spectre des genres....


Si on veut que de quoi soit normal on a juste a agir comme si ca l'était pis ca va le devenir. A mon avis on crée le racisme et l'homophobie en la mettant sous le feu des projecteurs, en les sur exposant et en tentant de leur donner de l'importance alors qu'ont devrait simplement les traités normalement comme tout etre humain.


On a des amis de couleur, des amis gais.... Je peux lui dire que c'est un criss de fif pcq il a resté prit en skidoo, il comprend que ca rien a voir avec son orientation et que c'est pas une insulte discriminatoire a son endroit, yé juste pas bon en skidoo

They asked and you gave them an answer. That's talking about it.

Nothing triggering.. l.
 
Back
Top