Battlefield 1 reveal

Y'é plus que temps!!! Je suis tellement plus capable des fps futuristes... À part quelque uns, on dirait qu'on a juste ça depuis une couples années
 
j'ai pogner un genre de strange boner!

dispo ps4 ??

ouais! Xbox, PC et PS4. Mais on peut seulement pre-order sur Xbox a date.

Update: Release date October 21st!

"If you want to play three days early, an Early Enlister Deluxe Edition will be available for all platforms on October 18 for $79.99 and will include extra vehicles, weapons and emblems including the Red Baron Pack, the Lawrence of Arabia Pack, and new visual appearances for three large vehicles -- the Frontline Camouflage Train, the Night Raid Airship, and the Dazzle Camouflage Dreadnought."

A collector's edition was also revealed for $219.99, including the following:

Battlefield 1 Deluxe Edition Base Game
Collector’s Edition Statue (14" Tall)
Exclusive Steel book
Exclusive cloth poster
Deck of playing cards
Messenger pigeon tube with exclusive DLC content
Exclusive patch
Premium packaging


91RFsh0ACsL._SL1500_.jpg


http://ca.ign.com/articles/2016/05/06/battlefield-1-officially-confirmed-release-date-and-first-details-revealed


I think il pass up on the collector's edition lol, but i have extremely excited to play a WW1 game, specially one that gets the BF treatment!
 
Shame on me mais j'ai jamais jouer a un Battlefield sauf le tres mauvais StarWars sortie l'année passé
 
Shame on me mais j'ai jamais jouer a un Battlefield sauf le tres mauvais StarWars sortie l'année passé

J'ai acheté BattleFront, mais bof bof... C'est le fun un temps, games rapides... BF3 jamais joué mais je passe du temps sur BF4, j'adore le jeu. Hâte de voir BF... 1.
 
J'ai acheté BattleFront, mais bof bof... C'est le fun un temps, games rapides... BF3 jamais joué mais je passe du temps sur BF4, j'adore le jeu. Hâte de voir BF... 1.

BF3 was pure sex. It was the best one iv ever played. BF4 was terrible compared to it loll. Hopefully BF1 matches BF3 in epicness.
 
Damn, j'ai les mains moites... Le dernier fps "de guerre" j'ai réellement joué est cod3, quand c'est devenu moderne j'ai quitté

Je pense je vais recommencer
 
Malade!

jusqu'a présent ya aucun battlefield qui a détroner Battlefield bad company 2 a mes yeux , autant le single player que le multiplayer.
 
Back
Top