Update to Windows 10?

Not sure if repost or not, but i have Windows 8 and i keep getting alerts to upgrade for the free Windows 10. Some people say dont do it..when its free theres always a catch lol.
I have no problems with my windows 8 so what do you experts think about the windows 10 upgrade?

thanks!
 
I like windows 10. Windows 8 is a bit less desirable. If you are not sure you would like it, clone your hard disk or make an image of it. Then upgrade to windows 10. If you don't like it reload your windows 8 image.
 
Win 10 is good like win 7. but you lose windows media center, was not a big deal on some of my pc's but a really big deal on others since I have a digital tv tuner card.
but for the rest win 10 really rocks
 
you can try it, there is an option to go back to win8 if you like. Ive tried it, when it came out and it was total trash, all my web browsers were super slow and laggy so I went back to win8 but I dont know if they fixed these issues.
 
Mon ordi à pas l'air de le vouloir. Load pendant un éternité, sans aboutir à rien. Des idées? Vider mon ordi sur un disk externe et faire un clean up avant? L'internet rentre au poste, c'est pas la connexion le problème, du moins j'imagine.
 
Jai cliquer mais il me dise que jvais juste pouvoir le faire dans un mois?why? Je part de win7..
 
Win 10 has been working well for me too, been deploying it at work now and I'm planning to move everyone to Win10 by the end of this summer.
 
Je suis sur windows 10 depuis sa sortie et rien de negatif a dire. Il roule a merveille, il est léger et ne plante pas. Le UI est vraiment facile a utiliser. Je retournerais pas en arriere!
 
Jai des freeze de la taskbar ici et la... No clue pkoi... AUssi dans forza le jeux gele dans le loading de temps en temps... Je alt f4 repart pis sa marche lol jcomprend rien

Sent from my SGH-I337M using Tapatalk
 
windows 10 est plus lourd.

Je l'ai essayé sur plusieurs vieux ''test pc/laptop''.
Mon htpc est limite avec le 1080p, 720p ok sur windows 7.

Avec windows 10, ni 1080 ni 720 p est fluide. J'ai les même driver pourtant. windows 10 tire plus de ressource.
que ce soit avec windows mediaclassic player avec les codec ffdshow, ou flash ou les player dans les browsers.

On voit la différence sur les vieux pc, sur les bombes, personnes ne va voir la différence.
 
If you are on Win8, for sure go Win10....

Overall, Win10 is a solid operating system compared to some other versions over the years....
 
I'm still getting over my mentally and emotionally draining transition from XP to windows 7. so fuck windows 10 for now lol
 
Back
Top