Spam bots

Spam bot = plus de users enregistré sur le forum = apparence d'un gros forum = plus exposure = plus argent = canoe

Please, on les BAN tous aussitôt qu'on les voit.

Tu veux dire... Plus de job pour des mods pas payés.

Oh the drama.
 
From an optimistic perspective tho. These bots started popping up around the time of the Euro cup. Maybe theyll disappear when its over.. :dunno:
 
My god ça l'aire dure la vie d'un mod pas payer...

Vraiment, vraiment.

Ce que je tente de dire c'est que c'est pas pour notre plaisir que les bots sont là et que ça nous fait plus chier qu'autre chose... On doit effacer les threads et banir... Alors que toi, t'as juste à le skipper.
 
I've been told to setup the test question feature during registration to prevent spam bots or people from overseas joining. What the heck question is easy enough for locals to know but not foreigners?
 
I've been told to setup the test question feature during registration to prevent spam bots or people from overseas joining. What the heck question is easy enough for locals to know but not foreigners?
Si des gens d'ailleurs dans le monde veulent s'inscrire, tu dois avoir une question assez facile à googler :

Le nom de l'équipe de hockey/soccer de montréal?

Impact

Car pas d'accent ni de choix français anglais.

Envoyé de mon SM-T700 en utilisant Tapatalk
 
I've been told to setup the test question feature during registration to prevent spam bots or people from overseas joining. What the heck question is easy enough for locals to know but not foreigners?
Which Montreal defenceman was recently traded?
 
Si des gens d'ailleurs dans le monde veulent s'inscrire, tu dois avoir une question assez facile à googler :

Le nom de l'équipe de hockey/soccer de montréal?

Impact

Car pas d'accent ni de choix français anglais.

Envoyé de mon SM-T700 en utilisant Tapatalk


J'aime!



Which Montreal defenceman was recently traded?

Many people don't give a crap about hockey though. Even if they did is the answer "PK", "PK Subban", "Subban", "P.K"., "P.K. Subban" ..etc.

But the sports team answers are good. Impact & Canadiens are pretty straight forward.It's done. We'll see if that helps.
 
J'aime!





Many people don't give a crap about hockey though. Even if they did is the answer "PK", "PK Subban", "Subban", "P.K"., "P.K. Subban" ..etc.

But the sports team answers are good. Impact & Canadiens are pretty straight forward.

I prefer the soccer one. Habs, Canadien. You have a 50/50 chance of fucking up. Impacts dont have a nickname lol.
 
holy shit guys. I know its over but that was pretty intense. Some funny shit right there :laugh:

n4eeet.jpg
 
I would do an obligatory post to introduce them self in the new member subforum. They only post once and since almost no one check that sub-forum, it would be easier for you to delete them.
 
Mets des questions en français, les bots pourront jamais passer ça

Sent from my SM-N900W8 using Tapatalk
 
Mets des questions en français, les bots pourront jamais passer ça

Sent from my SM-N900W8 using Tapatalk

ouais, ca pourrais marcher. Mais il y a des members Anglophone aussi. Ca besoin d'etre une question assez simple. "Cest quoi le premier nom du Pere du premier Ministre du Canada?"

But it should also be complex enough for google translate not to work.
 
vBulletin on pas de plugin captcha? Genre celui que google utilise en checkan les pattern de souris?
 
sur mon forum d'Avenger les nouveaux inscrit on juste le droit de poster dans 1 seule section qui est Hello my name is ...
ensuite leur compte est debloque par un admin
faire ca ici couperait tous les spam bots et un immense pourcentage des trolls accounts ...

mais c'est sur que ce ne sera jamais comme ca ici les trolls accounts sont toujours les bienvenus

I would do an obligatory post to introduce them self in the new member subforum. They only post once and since almost no one check that sub-forum, it would be easier for you to delete them.

ca deja ete suggere ....

y'a presentement 8 threads de spambots dans drifting
ca serait zero si ...
 
Back
Top