*** Official 2016-2017 Montreal Canadiens Thread ***

Status
Not open for further replies.
Et Bergevin qui dit que Radu n'est pas essentiel pour son club lolllll

Envoyé de mon SM-G925W8 en utilisant Tapatalk

bah ya quand meme 2 criss de mauvaise penalité... y'a pas eux un match de fou non plus

Mais je suis 100% d'accord qui faut le resigné
 
bah ya quand meme 2 criss de mauvaise penalité... y'a pas eux un match de fou non plus

Mais je suis 100% d'accord qui faut le resigné
Je l'aime Radu parceque stun bon manipulateur de rondelle et il as une bonne vision pour des passes....Mais y ta un de ces caractère de marde et pogne des mauvaise pénalité qui sont souvent coûteuse.

Sent from my XT1563 using Tapatalk
 
If there's a lesson that the team, as well as the fans, should take from this game is that this team will not go as far as Price takes them. They will win if they impose their fucking will to win on other teams just like they did from the third period on.

But Radu is definitely the leader of this team.
 
Radulov is not the leader of the team. neither is Pacioretty. the latter was more or less invisible during the game.
look somewhere else.
and Bergevin will sign Radulov even if he only gets 1 goal in the playoffs (can't say 0, he has 1). you can't pass him up. players like him don't just change teams for free nowadays. Radulov is not yet signed so that the Habs can protect another player during the expansion. otherwise he'd already be under contract. he said he wants to stay, I'm sure there's a deal in place already. June 22nd is the day he signs.
 
IMO Habs played great last night minus that first line, although they did step up when need be. Rangers keep sneaking behind Habs D catching them flat. They keep pressing like this I think it's really going to wear down Hank. I feel like come playoffs certain guys play different and step up, I just can't keep seeing PD on that first line, send him back down where he is better suited and give a shot to AG. This is his time to step up.
 
Last edited:
C'est dans des moments du genre qu'on sépare les vrais fans des pleins de marde

Genre....

Désolé man, mais on est réaliste. C'est pas juste qu'on est en train de perdre, mais il y a un flagrant manque de talent dans cette équipe et trop de mous qui ne se présentent pas: Casperetty, Plekachu, Radulov, Danault. Il y a aucune chance qu'on gagne cette série.

Il faut renvoyer Bergevin et tout détruire pour reconstruire.

Je vous aime les gars on peut gagner ça

Ça c'est plus''drama'' que ma blonde pendant ses spm
 
Pourquoi remplacer martinsen qui est gros,rapide et frappe tout ce qui bouge par McCarron la tortue ?

Je le vois pas plaquer Martinsen. Je pense que McCarron serait bon devant le filet pour déranger Lundqvist et marquer un garbage goal. Et la vitesse que tu perds en changeant Martinsen pour McCarron tu la récupère en changeant King, qui lui est une véritable tortue, pour Mitchell.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top