....so I just got Instagram....

Camry90

Well-known member
I really don't get the amount of attention whoreing that's going on there. After only a few hours of viewing it, missleading hashtags are so frustrating... But when i see my old colleagues posting interesting pictures, it really makes it worth it though. But when I see this girl i met on Tinder and her tags are gymrat, fitnessaddict, legday, armday.... And i see

It's just as annoying as jdm shops spamming kijiji with their unrelated tags..

End rant.
 
J'ai un petit compte cucu.

90% des likes que j'ai sont des comptes bidons.

90% des abonnés que j'ai sont également bidons.

Ils veulent seulement que tu like ou follow leurs comptes.

lol
 
Au début je la follow ben parce que c'est une fille que je commence à parler sur tinder... Pis j'ai unfollow après avoir vu ces hashtag pas rapport lol si c'était aunoins vrai qu'elle est "fit", son attention-whoring sera plus acceptable
 
Au début je la follow ben parce que c'est une fille que je commence à parler sur tinder... Pis j'ai unfollow après avoir vu ces hashtag pas rapport lol si c'était aunoins vrai qu'elle est "fit", son attention-whoring sera plus acceptable

#fit #healthy #startup #vegan
 
C'est toujours mieux que le fitness et crossfit soit tendance que la cigarette et les chips.
 
C'est toujours mieux que le fitness et crossfit soit tendance que la cigarette et les chips.

les fumeux de cloppe et amateurs de doritos ne faisaient pas chier sur facebook avec leurs habitudes de vie sauf
 
im so popular on IG, i get all kinds of eastern Euro chicks wanting my cock its crazy ! , i must be the only one !
 
She would be the perfect gf lol: chick mechanic, loves motorcycles, active, pretty horny...
But i can't do thick asians... I dunno... It's too much like family hahahahaha
 
Back
Top