Can anyone beat Costco's pricing for New winter tires?

Assman

New member
Hello MR,

I'm shopping for a set of new winters, I've had Continental Extreme Winter Contact for the last 5 years, and have been very happy with them. I could run them for another winter, but I'd rather play it safe and invest in a new set.

So i'm debating on getting either Bridgestone WS-80's or Michelins Xi3, (205/50/17 square) I've called one place, and they don't even come close to Costco's pricing/install for the same product.

Should I bother calling around? or just go to Costco?

I'm open to suggestions, or recommendations (no Chinese tires.. thx)
 
Last edited:
You can check online: pneus a rabais, PMC tire, tirerack, pneus econo, click tire...it takes minutes

Other than that I would check with Perry and I know Kacey on the forum just started his tire shop but I have no idea what it's called
 
Pneus a rabais je dois dire que fuck ils sont durs a battre. Jai achete mon Grand vitara avec des triangles de 8-32 pis criiiisse que ca me tente de les vendre pis dme grayer de nordfrost 200 clouté. Jai peur de regretter mes triangles de marde.
 
Pneus a rabais je dois dire que fuck ils sont durs a battre. Jai achete mon Grand vitara avec des triangles de 8-32 pis criiiisse que ca me tente de les vendre pis dme grayer de nordfrost 200 clouté. Jai peur de regretter mes triangles de marde.

gro ta koi kontre lé triengle tu veu tu tbatt???
 
You can check online: pneus a rabais, PMC tire, tirerack, pneus econo, click tire...it takes minutes

Other than that I would check with Perry and I know Kacey on the forum just started his tire shop but I have no idea what it's called

I'm still looking for the name of his place... he didnt answer my PM.
 
L'an passée j'ai acheté un set de bridgestone ws80 pour mon honda odyssey, 149.99$ du pneu moins le rabais de 70$, pour des pneus de 17" 235/65 de camion, c'est vraiment bon. Pneu à rabais était loin de ce prix.

edit : cette année pneus à rabais sont plus proche, c'est seulement 9$ de plus par pneu.
 
Lot's of places can beat Costco.
But it often depends on the tire itself. The shop I worked for could beat costco on any Michelin, but costco sold the RE71R cheaper than it cost us to get it... Shop around if you really want the best price. Most places do email quotes these days, so you don't need to worry about calling during business hours
 
Hello MR,

I've shopping for a set of new winters, I've had Continental Extreme Winter Contact for the last 5 years, and have been very happy with them. I could run them for another winter, but I'd rather play it safe and invest in a new set.

So i'm debating on getting either Bridgestone WS

I can get you a set of Continentals at a decent price. I can also beat Costco with some other brands but it depends what you're looking for. PM me!!

BTW we're a new commercial seller on the site.
 
J'ai fait affaire avec pneus a rabais et PMC tire, du bon service et des bons prix.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pneus a rabais je dois dire que fuck ils sont durs a battre. Jai achete mon Grand vitara avec des triangles de 8-32 pis criiiisse que ca me tente de les vendre pis dme grayer de nordfrost 200 clouté. Jai peur de regretter mes triangles de marde.

J'ai déja eu des Triangle Snow lion sur mon MX6 dans le temps. Back in the day J'avais acheter ça neuf parce que j'étais au salaire minimome pis j'avais cheapé sur les tire d'hiver. C dla criss de marde c pneux la, jai eu 2x des perte de controle sur de la glace. Perso j'y toucherais pas avec une perche de 10 pied a du triangle.

N'importe quoi que jai eu par après étais 100 fois plus safe, yokohama icegard, toyo gsi5 etc.
 
Back
Top