Donald John Trump is no longer president: what does it mean for you?

https://apnews.com/article/pfizer-covid-19-shot-95-percent-9d71455cfce0ff047dee4df873ec1023

Whatever that prioritization, Gen. Gustave Perna of the Trump administration’s Operation Warp Speed pledged a “fair and equitable” distribution across the U.S. of FDA-authorized doses as they become available. Pfizer would handle shipping of its own doses; the warp speed program will help with support and distributing additional companies’ vaccines if and when they become available.

aller MR dite merci Mr president Trump.
 
https://apnews.com/article/pfizer-covid-19-shot-95-percent-9d71455cfce0ff047dee4df873ec1023

Whatever that prioritization, Gen. Gustave Perna of the Trump administration’s Operation Warp Speed pledged a “fair and equitable” distribution across the U.S. of FDA-authorized doses as they become available. Pfizer would handle shipping of its own doses; the warp speed program will help with support and distributing additional companies’ vaccines if and when they become available.

aller MR dite merci Mr president Trump.

Lol. Warp Speed qui essait de prendre le crédit pour le travail d'une cie Allemande... Nice try. Leurs prières ont été exaucées. Merci Merkel!
 
Gugliani making a fool of himself in court:

Rudy Giuliani, Trump’s personal attorney, appeared in court yesterday for the first time in nearly three decades to argue on behalf of the Trump campaign. The campaign’s long-shot case seeks to stop the certification of Pennsylvania’s election, on ridiculously flimsy legal grounds. Among the highlights (or lowlights) of Giuliani’s day:
— He made arguments based on legal claims that the campaign had removed from their lawsuit over the weekend
— He appeared to not understand what a “strict scrutiny” standard of review meant (it’s a basic legal concept that any law student, much less a lawyer, should know)
— He also appeared to not understand what “opacity” meant, asking if it “means you can see” (it means the opposite)
— He opened his arguments by alleging “widespread nationwide voter fraud”, and then later reversed course and claimed that “this is not a fraud case”
This is the kind of shrewd lawyering the Trump campaign is reportedly paying Giuliani $20,000 a day for. This is why multiple attorneys and law firms have withdrawn from the Trump campaign’s legal challenges — there’s simply no evidence or legal argument to back up Trump’s baseless claims of widespread voter fraud.
But don’t be so quick to laugh at Giuliani’s ridiculous performance yesterday. Trump’s lawsuits don’t stand a chance of succeeding, but the distrust he’s sown in our electoral process will poison our democracy for years to come.

- Robert Reich
UC Berkeley professor, former Secretary of Labor. Co-Founder, Inequality Media. Movies: Saving Capitalism, Inequality for All (Streaming on Netflix). Books: THE SYSTEM (out March 24), The Common Good, Saving Capitalism, etc.
 
Last edited:
Merkel a des gros tits. fak je te le donne.

giphy.gif
 
J’avais de l’estime pour Giuliani avant qu’il perd continuellement la face en defendant Trump.

Il semble assez dummy


Anyway, la journée où le chèque jump dans le dépôt, j’ai l’impression qu’il va se dissocier assez vite de son client
 
J’avais de l’estime pour Giuliani avant qu’il perd continuellement la face en defendant Trump.

Il semble assez dummy


Anyway, la journée où le chèque jump dans le dépôt, j’ai l’impression qu’il va se dissocier assez vite de son client

C'est comme ils disaient dans Batman:
"You either die a hero or live long enough to get caught on camera with your hands in your pants by Borat."
 
J’avais de l’estime pour Giuliani avant qu’il perd continuellement la face en defendant Trump.

Il semble assez dummy


Anyway, la journée où le chèque jump dans le dépôt, j’ai l’impression qu’il va se dissocier assez vite de son client

Le problème est que Trump paye jamais personne.
 
À chaque fois que je vois McEnany à TV défendre les lawsuits de Trump avec des allégations sans aucune preuve et qu’elle dit: "We are working for a second Trump administration" je me dis: "shut up and fuck me!"
giphy.gif
 
20 000$ par jour? Il aurait pu engager Broody pour 20$ par jour à la place.
Non je toucherais pas à la business de Trump même pour 20k par jour. Le code de déontologie dit d'éviter de donner à la profession un caractère de lucre ou de recherche de gain facile en plus de devoir éviter les poursuites frivoles et les procédures abusives. Si j'étais le syndic je donnerais l'exemple avec une belle suspension.
 
Non je toucherais pas à la business de Trump même pour 20k par jour. Le code de déontologie dit d'éviter de donner à la profession un caractère de lucre ou de recherche de gain facile en plus de devoir éviter les poursuites frivoles et les procédures abusives. Si j'étais le syndic je donnerais l'exemple avec une belle suspension.

40$ ?

quand meme le double.
 
Back
Top