Cheapest Notary in South Shore/Montreal.

portugz

New member
My place is sold. Buying a place. Anyone know a cheap Notary?

I also asked the Notary of the guy who's buying my place:

They told me $1095 tax et frais inclus for the purchase of my new property.
But my quittance for the sale instead of being $572.16, they'll charge me $395 taxes et frais inclus.
 
Dans le quartier chinois. J'ai fait affaire avec elle pour ma maison et quand on a découvert un glitch, elle a été super professionnel a régler sont erreur sans nous causer de tracas.

Nguyen Thanh Tuyen  
Notary public in Montreal, Québec · 600.0 m
Address: 77 Rue de la Gauchetière O, Montréal, QC H2Z 1C2
Phone: (514) 287-1149
Province: Québec
 
Dans le quartier chinois. J'ai fait affaire avec elle pour ma maison et quand on a découvert un glitch, elle a été super professionnel a régler sont erreur sans nous causer de tracas.

Nguyen Thanh Tuyen  
Notary public in Montreal, Québec · 600.0 m
Address: 77 Rue de la Gauchetière O, Montréal, QC H2Z 1C2
Phone: (514) 287-1149
Province: Québec

Tu te rappelle tu plus ou moins des tarifs?
 
J'allais dire si tu veux beau-bon-pas cher, il faut trouver un notaire vietnamien. Et Ronin fait juste confirmer mon feeling avec son expérience personnelle. :)
 
Aubertin and Bounadere  

Address: 1700 Boul Provencher #100, Brossard, QC J4W 1Z2
Phone: (450) 671-5900

I used him when I bought my place couple years back. I would recommend, cheapest I had found.
 
Moi quand je renouvele/change/prends une hypotheque je negocie pour que la banque paye au moins une partie des frais de notaire s'ils veulent ma business.

Caisse Populaire l'ont fait en totalite en 1998 pour moi, pis quand j'ai change mon hypotheque chez Laurentienne ils m'ont donne 750$ de credit pour couvrir les frais de notaire (en partie.)

Just sayin'... If the bank wants your business/mortgage let them work for it. Not just collect interest.
 
My place is sold. Buying a place. Anyone know a cheap Notary?

I also asked the Notary of the guy who's buying my place:

They told me $1095 tax et frais inclus for the purchase of my new property.
But my quittance for the sale instead of being $572.16, they'll charge me $395 taxes et frais inclus.

1095$ it's a good price.
And for the quittance too.
 
Back
Top