United Airline dragg out a passenger because they overbooked their fight

If only I had enough money...Lol arrete de fumer des cigarettes de luxe, payer des loyers de plateauism over priced et des chiasses de 25 ans en mauvais etat..Oh wait thats the plateau life with a car fever touch.
J'ai pas de char, une moto top clean de 10 ans et ma part de loyer me coûte 450/mois et c'est même pas proche du Plateau
 
Dude does not seem to be 100% up there. I have no clue what happened, but asians that do not understand what you are asking of them are usually very weird to begin with + this guy's mental issues, mixed with power tripping cops given a lot of power since Trump, equals this result.

So you have 3 cops that dragged him out, how the fuk did he get back in the plane?

 
lol UA is so dumb...
Maybe at 1200$ there would be volunteers to get on the next plane.
$1200 to avoid a big media scandal, kinda worth it imo
 
Really.... people on here commenting he's a doctor, and flying in economy? Really? Who cares what class he is in.... also do you realise how expensive business and first class actually are? Do you even travel? Also, doctors in the US, pay for their own shit, so why not save money.


Next, a comment about people flying in jogging pants.... yet another uneducated stupid comment..... someone else that never takes a flight longer then 3 hrs.... or a flight in general.....


The ignorance here is real!


Sent from my iPhone using Tapatalk

I always take flights longer than 3 hours. I've taken numerous flights that were 8-10 hours. I've always dressed up with a dress shirt, jeans and a sport jacket. It's about having class and respect and not looking like a fucking peasant slob. My BR Traveler jeans and a light dress shirt are just as comfortable as sweatpants and hoodie.
 
Dude tu peux pas dire won ton pis ching chang chong a des asiastiques et esperer qu'ils comprennent qu'ils faut qu'ils débarquent, c est du racisme.

oui mais si c'était le contraire?

"Sir you need to get off the plane"
"Wing wang chong ching won ton soup egg roll" - translated: I don't understand what you are saying, I don't speak english.


Ca arrive souvent à la job, même si je travaille pas pour une compagnie d'aviation:
Un vieux chinois qui a un dépanneur appelle pis il nous radote quelquechose d'intelligible. Après plusieurs heures à essayer de comprendre, on figure qu'il a besoin d'un réservoir à pression.
Arrive là pis finalement il voulait changer la toilette.
 
lol UA is so dumb...
Maybe at 1200$ there would be volunteers to get on the next plane.
$1200 to avoid a big media scandal, kinda worth it imo

Hell, to avoid this scandal in particular, they could've paid up to 100K honestly.
 
I always take flights longer than 3 hours. I've taken numerous flights that were 8-10 hours. I've always dressed up with a dress shirt, jeans and a sport jacket. It's about having class and respect and not looking like a fucking peasant slob. My BR Traveler jeans and a light dress shirt are just as comfortable as sweatpants and hoodie.

Classe et respect.. lol come on.
J'suis presque qu'en pyj quand je vole. C'est deja incofortable un avion, je veux avoir la meilleure experience possible alors les autre ce qu'ils pensent de mes joging, j'les emmerde pas mal.
Tu veux t'habiller a la mode du jour, bien fait le. Moi c'est le confort qui compte.
 
^^ j'en reviens pas que je parle de ça, mais big tu essaieras les traveler pants de Banana Republic. C'est des jeans mais aussi comfortables que des jogging. Full srs. J'emmerde tout les autres jeans maintenant. Je porte juste ça.
 
J'avais pas ouvert le video encore et j'étais sur que c'étais un chinois.

PS Moi le monde qui applaudisse en atterrissant c'est tel que tel, mais les négresse qui se vide leur flocon de parfum avant d'embarquer moi je te sortirais ca.

ROFL.... I LOST IT

******** + parfum dans même phrase

Impossibruh
 
J'serais tout de même curieux de connaître les règles exactes de la compagnie dans le cas de vols overbookés, puis il doit bien y avoir des règles gouvernementales là-dessus pour appuyer une telle situation ?

Disons que la procédure c'est 1-2-3-4. Et que la loi approuve ces procédures. Et que même après avoir suivi les procédures, le passager refuse de quitter. Ils font quoi ? Ils attendent toute la journée qu'il change d'idée?

Je suis loin de dire qu'ils avaient raison de faire ce qu'ils ont fait car je ne connais pas la marche à suivre dans une situation comme ça. Mais ils avaient peut-être pas si tort non plus.
 
^Ce n'est pas une raison pour sacrer une volée à un citoyen qui a payé son droit d'entrée dans l'avion.
 
Hopefully this guy gets his pay day, no way would I move. Or I would negotiate the shit outta them getting me to move, 5000$ and first class on the next flight or imma cash me outside.
 
Back
Top