Cars that don't depreciate (or barely)

do you guys think a E46 M3 ZCP SMG converted to 6MT will hold its value?

Hold value: yes. Worth more than when it was SMG : no

But an E46 M3 ZCP is definitely a car that will appreciate in the next years... unless you are dumb and do stupid shit to it...


Clean low mileage E46 M3 6 speed coupe are at the same price for the last 5 years

Same for Z4M Coupe, price hasn't moved for the last 5 years.

E9x M3 held their value really nice for the past years but now they are starting to depreciate.


M3/M4 are almost new cars. Those have depreciate a lot if they were bought brand new. They will continue to drop till they are 3-4 years old than will hold value for 4-5 years and start to drop again like every M3 generation
 
its been said but, e46 M3, Z06, S2K, 996 turbo, 4S, or S with Manual trans. Those are your only options under 50k
 
Man les s2000 c'est moi ou le design vielli pas super bien. J'en ai vu une couple sur la route depuis l'arrivée du printemps pis je sais pas je trouve pas sa tres beau comparer a disons une m3 de ces années la


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
man les s2000 c'est moi ou le design vielli pas super bien. J'en ai vu une couple sur la route depuis l'arrivée du printemps pis je sais pas je trouve pas sa tres beau comparer a disons une m3 de ces années la


sent from my iphone using tapatalk

You're crazy...

However ap2 > ap1. AP1 haven't aged well.
 
Une AP1 ca prend la front lip oem sinon ca fait pic pic...


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
 
Meuh


Sent from my iPhone using Tapatalk

je pense que ça bien vieillie, c'est juste que ce n'était pas extraordinaire originalement en 2000...

Un de mes bons chum en a eu une ap1, gris, et bof, jamais trouvé ça existant comme look.
Et justement, une ligne plate devrait bien vieillir.

Pas comme la nouvelle civic hatch turbo. il y a tellement de détail dessus, qu'on ne sait pas trop où regarder, c'est tape à l'oeuil, mais je suis persuadé que ça va mal vieillir.
 
Back
Top