tinder

Hows everyone doing with the dating apps during these pandemic times? Seems like more and more women are willing to meet up now.
 
no luck here.. i deleted tinder lol

i am on match and bumble and another indian site... not that much out there... or maybe im just not what women are looking for lol
 
Hows everyone doing with the dating apps during these pandemic times? Seems like more and more women are willing to meet up now.

Bars are open, nobody cares. Same as last year now... I started dating my girlfriend seriously in March, just in time before the lockdown..
 
You're looking for brown or white woman? I wouldn't date a brown chick but that's just me.

Envoyé de mon SM-G988W en utilisant Tapatalk

Brown.. im brown

I have dated white and quebecois... but im all about Brown Lives Matter


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Indian women are the best from my experience, wish I had the balls to marry the one I had back in the days...
 
Indian women are the best from my experience, wish I had the balls to marry the one I had back in the days...

What were your experiences that made them so amazing? I banged a few but they just didnt do it for me. Im Italian and still hoping to find a good Italian girl to settle down with which seems impossible these days lol
 
Je suis retourné faire un tour sur Tinder il y a quelques semaines et ça semble être revenu à la normale.

J'espérais tomber sur un paquet de cocottes en manque de peau à cause du confinement, mais ce ne fut pas le cas..
 
^^

Not sure about good italian girls, but there is a shitload of crazy psychopath control freak princess SUV driving italian girls out there though :bigup:
 
Je suis retourné faire un tour sur Tinder il y a quelques semaines et ça semble être revenu à la normale.

J'espérais tomber sur un paquet de cocottes en manque de peau à cause du confinement, mais ce ne fut pas le cas..
T'avais pas une latina depuis cette hiver ?
 
What were your experiences that made them so amazing? I banged a few but they just didnt do it for me. Im Italian and still hoping to find a good Italian girl to settle down with which seems impossible these days lol

It's prolly less painful to stick ur dick in a wasp's nest then it is to date an Italian girl! Loool

But vr6 is right! A lot of those out there!
 
Ma blonde pis moi on s'amuse sur Tinder des fois , je check ses matchs comparer aux miens et maudit que c'est facile d'avoir du sexe quand t'es une fille.

Une chance que j'ai pas une noune car je serais une vraie salope.
 
Ma blonde pis moi on s'amuse sur Tinder des fois , je check ses matchs comparer aux miens et maudit que c'est facile d'avoir du sexe quand t'es une fille.

Une chance que j'ai pas une noune car je serais une vraie salope.
T’est déjà une vraie salope !
 
Ma blonde pis moi on s'amuse sur Tinder des fois , je check ses matchs comparer aux miens et maudit que c'est facile d'avoir du sexe quand t'es une fille.

Une chance que j'ai pas une noune car je serais une vraie salope.

Le pire c'est quand tu dis ca a une fille et elle le nie, bitch please open your fucking eyes.
 
Je vien de repartir Tinder et serieusement les mere de famille mono parental sont t'elle toute obligé de dire que leur enfant est leur priorité? Elles se sentent tu meilleure mere en ecrivant ca? J'espere esti que ton enfant est ta priorité dans la vie, c'est comme normal lol Dsl fallais j'en parle.
 
Back
Top