Pout N Ride 2017

tu vas chez Rotisserie Benny chemin chambly et achete une sauce 8 onces
ensuite tu continus sur chemin chambly jusqu'a Alfa hot dog et achete une poutine sans sauce
tu retournes a ton char tu verses ta sauce benny sur leur poutine pas de sauce et tu es au paradis

Écoutes, la sauce à poutine chez Alfa Hot Dog est la meilleure sauce à poutine que j'ai mangée à vie: juste un peu piquante. Pas besoin de la sauce du Benny, je te le jure.
 
Écoutes, la sauce à poutine chez Alfa Hot Dog est la meilleure sauce à poutine que j'ai mangée à vie: juste un peu piquante. Pas besoin de la sauce du Benny, je te le jure.

14656336_10153763187231627_2707990283697568188_n.jpg


moi je trouve que c'est de la sauce au sel
la balance fromage frais qui squish et ne fond pas versus frites maisons est parfait
juste la sauce qui est le point faible
 
Esti que ca gosse du fromage qui fond dans une poutine...


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
 
https://scontent.fymy1-1.fna.fbcdn....=0509c3f514debb7e517b51d9e84727ba&oe=59BB424D

moi je trouve que c'est de la sauce au sel
la balance fromage frais qui squish et ne fond pas versus frites maisons est parfait
juste la sauce qui est le point faible

Mais le goût salé de cette poutine ne vient justement pas du fromage?

Et si tu trouves que la sauce à poutine est leur seul point faible, qui soit en passant est la meilleure sauce à poutine que j'ai goûtée, elle est quasiment parfaite à ton goût.
 
I vote in June

These get canceled and pushed back more than hoes on dates with their white knights

FYI. Been a while I didn't go on mr . Came just to see if 2017 PNR existed

Should have my new car the first. Hence could be fun

Let's Dow dis , lets put some names in

-blackygti98.
-JeanGuiProvost69
-SentTaMehere03
-AlainCestLePlusBeau52
...
 
alright mid june it is.

HERES my suggestion to make it easier for people to attend:

lets do it a friday evening so then we can ride, have a late night pouts and every one has their week-end afterwards
 
alright mid june it is.

HERES my suggestion to make it easier for people to attend:

lets do it a friday evening so then we can ride, have a late night pouts and every one has their week-end afterwards

Usually, you need a good 30min to prep from start point, 2 hours to ride, 1 hour to eat, 1.5 hours to ride back, at a minimum. If we leave at 18h-19h after work, we'll be back at midnight and will have driven through week-end chalet traffic.

Not a great plan imo.

Both last Pout & Ride we organised started at 10am and I got home at like 3pm...
 
Usually, you need a good 30min to prep from start point, 2 hours to ride, 1 hour to eat, 1.5 hours to ride back, at a minimum. If we leave at 18h-19h after work, we'll be back at midnight and will have driven through week-end chalet traffic.

Not a great plan imo.

Both last Pout & Ride we organised started at 10am and I got home at like 3pm...

Ronin a raison.
 
If this goes down for real I'll be in and I'm sure @masaker will be in too.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 
Je connais personne alors voila le moyen de rencontrer des amateur de char ( et poutine ), In pour moi si la date est bonne.
 
Im in if there's not 3 people who end up confirming. Although i bailed on the last one, i had alignment problems. Please low friendly though. My car is stupid low now.
 
Back
Top