Pout N Ride 2017

I was surprised with the turnout. Thank you Ronin for your effort organizing this

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 
Yeah great turn out.

I do feel bad that some of the road sections were, and I quote someone here, VGA quality.

Won't happen again if I can help it.
 
It was fun anyway and great people once again. The variety of cars is what I like about this.

Sent from my LG-H812 using Tapatalk
 
super belle gang content d'avoir rencontré des nouveau. Le prochain faudrait aller en mauricie dans le coins de shawinigan je connais des belles routes un peu moins sinueuse mais beaucoup plus belle. Trouver moi une poutine et je vous fait le trajet testé.
merci
 
super belle gang content d'avoir rencontré des nouveau. Le prochain faudrait aller en mauricie dans le coins de shawinigan je connais des belles routes un peu moins sinueuse mais beaucoup plus belle. Trouver moi une poutine et je vous fait le trajet testé.
merci
Down.

Sent from my LG-H831 using Tapatalk
 
I have a skid plate i would have made it...damn lots of cars too wish i was there

Sent from my SM-G925W8 using Tapatalk
 
It was fun, thanks guys!

My sunburn will remind me of the ride for weeks to come!

I will need to tune up the SPF level next time
 
super belle gang content d'avoir rencontré des nouveau. Le prochain faudrait aller en mauricie dans le coins de shawinigan je connais des belles routes un peu moins sinueuse mais beaucoup plus belle. Trouver moi une poutine et je vous fait le trajet testé.
merci

Bon plan! On est du pour un changement, ça fait 3 ride qu'on fait dans les basses Laurentides.
 
Back
Top