Video My interview with Lance Stroll

DannyITR

Administrator
Staff member
I just asked Lance your questions. Here's what I went with.

28d05db70e4cc6d08454760e83a7c88d.jpg


Thank you to all who submitted questions for me to ask Lance Stroll. I conducted the interview this morning and it went really really well. I will have full video ready by Thursday hopefully but I wanted to let you know which questions were asked:

1- How hard is it to deal with G Force for a whole race ? Do you have a special training for that ?



"Does having Massa, a driver of immense talent and age provide you with notes or act as a Mentor. Is the relationship between the two of you just team mates or friends. "

Greg I made sure to tell him you were a HUGE fan of his (you'll see in the video) ;)

What's his workout routine and diet to keep in shape for the races? Charger or Skyline?

"What's your daily driver? (If he doesnt own a car what car would he like to own)

The last question he liked the most I think because he gets asked all the other ones over and over.

8f079aef1e1301b9ac750ddd5e415f31.jpg

3a2690459aefab855b94e8bacf197aab.jpg
 
Citation Envoyé par Jelly_Belly Voir le message
"What's your daily driver? (If he doesnt own a car what car would he like to own)

La réponse est facile, une Ferrari payé par papa ...
 
softball questions, disappointed. I know you cant ask the real tough questions if you want to keep getting access to certain events\interviews, but there are ways of developing a question path that will lead him to uncomfortable places, which makes for the best outcomes. We all know the answers already since those questions are the ones most often asked (yawn), except for his personal ride (bumper cars? :D)
 
My apologies for the crappy sound quality guys. Next time we'll have proper microphones. Gregster I made sure to tell him you were a huge fan.

https://www.montrealracing.com/wp/w...1-lance-stroll-avant-la-course-de-ce-weekend/


MontrealRacing.com a été invité à une conférence de presse exclusive avec la recrue de Formule 1 Lance Stroll, conférence qui s’est tenue à Montréal le mardi 6 juin. Cet événement était organisé par Williams Racing et Degree dans le but d’apporter une expérience immersive aux consommateurs et aux fans. Lance est le premier pilote canadien à participer à la Formule 1 depuis le départ de l’ancien champion du monde Jacques Villeneuve qui a tiré sa révérence au terme de la saison 2006.

En préparation de l’événement, MontrealRacing avait invité ses lecteurs à suggérer des questions à poser à Lance. L’éditeur de MontrealRacing.com, Danny Geraghty, a pu s’asseoir avec Lance mardi dernier pour un tête-à-tête et poser une sélection de questions, soit celles des membres b-sidemX6, CRNKY, Gregster et Jelly_Belly.

How hard is it to deal with the G Forces during a race? Do you have special training for that?

What’s your workout routine and diet to keep in shape for the races?

Explain the effect of having Phillipe Massa, a driver of immense talent and experience as a team mate. Is the relationship strictly professional or are you friends as well.

Do you own a car and if not what would you like to own as a daily driver.



Dans le but de rapprocher les fans et consommateurs plus près de la F1®, et de fournir un peu d’information sur le retour à la maison de Lance Stroll, le commanditaire de l’équipe Degree a créé une expérience en arrière-scène de ce retour, qui sera diffusée dimanche avant la course.

« Je crois qu’il y a une pression positive qui vient avec le fait de courser dans ma ville natale, il faut se concentrer sur les fans et l’énergie qu’ils fournissent. À date, cette semaine été très positive et un bon préambule au Grand Prix. Je concentre mes efforts là-dessus et j’ai très hâte de voir des drapeaux canadiens dans les estrades ce weekend. C’est super que des partenaires comme Degree puissent montrer un autre aspect de cette anticipation aux fans à travers des activités et du contenu relatif à la course. »
 
Thank you boss

Look like he seem really bored

Most of the superstar hate interview

Lance Stroll is still a rookie in the F1 but will be the next champ for sure, thank you for your answer. I appreciate. *tu*
 
y'a t'il une raison pkoi l'entrevue a été fait en anglais? le gars parle très bien francais..on est au québec...jme demande la
 
la question est pas de comprendre, j'ai très bien compris..mais le gars est dans son patlin, devant son public québécois, qui parle beaucoup plus francais que anglais..je comprend juste pas..a la radio quand il font une entrevue avec lui, laisse moi te dire qu'elle est pas en anglais
 
Back
Top