Some @sshole keyed my car....help me find him pls!!!

M3MTL

New member

This happened in the Marché de l'Ouest parking lot next to the Guaca&Molé restaurant on June 15th.

You can see the car (silver BMW) in the far end of the scene, the guy is under the tree and then for some reason decides to key the entire side from back to front.

PLEASE, IF YOU RECOGNIZE THIS PERSON LET ME KNOW! I HAVE A PRESENT FOR HIM AND NEED TO DELIVER IT IN PERSON.

Thank you.
 
As-tu des ennemis ou connais-tu des gens qui t'en veulent? C'est étrange, car le gars semble délibérément viser ta voiture et non continuer son massacre vers les autres voitures par après...

Anyway, ça fait chier et j'espère que le gars va mourir d'une manière souffrante.
 
hb8cx99fwyqitkuia5tz.jpg





Sorry man. It won't be easy but I hope you find him.
 
Faut tu être lâche pour s'en prendre à l'auto de quelqu'un !
Même si Op avait des ennemis, ça se fait juste pas.
 
Aucun ennemi (sauf ce trou d'cul maintenant). Jamais vu ce gars de ma vie. J'espère de le rencontrer une autre fois par exemple.
 
Probablement un autre désaxé mental qui traîne dans les rues. Je te souhaite la meilleur chance pour le retrouver. J'ai l'impression que c'est le genre de type qui doit résider dans le coin et que tu vas le recroiser bientôt...
 
Bastard. That is very deliberate and directed at the car.

Maybe you didn't notice you cut someone off? Is the car parked properly? I know it's at the other end of the parking but some freaks love to play militia and "make'm pay."

Have you sent this to the police?
 
i think he's angry that you parked in 2 spots. sure, you were far away but that still gets people worked up.
 
Qu'est-ce qu'il a dans l'autre main ? (coude au 90) Ça semble être sur l'heure du dîner, serai pas étonné que ce soit un employé des environs.

Mon chum de gars a vu son Acura TL être scratché 3 fois en 1 an, au point ou il a du vendre l'auto..
 
Not validating what he did at all, but he's probably a fucktard that thinks he's doing the world a favour by keying your car for double parking all the way in the back... Got damn half retarded people.
 
Oui il est mal stationné mais on s'en fout, le stationnement est à moitié vide.
Pis de toute façon, rien ne justifie ça.
C'est un move de bandit.
 
Back
Top