124 Abarth what?

Je te l'ai dit plus haut.

Je suis un fan fini de la MX5, mais j'achèterais une Abarth rouge bien avant et en passant, négocie comme un esti de cinglé au dealer... Ils en vendent pas une tonne et il a une bonne marge de profit sur la voiture


enjoy
 
Je trouve le 5K pour la Abarth assez steep pour ce que ça donne.

- Look
- Strut Tower Bar
- LSD
- Sport mode selection

Et... 4 fucking HP.

Ah oui et la "possibilité" d'avoir des freins Brembo pour un autre 2k

$5k? en financement la Abarth est moins chere que la Miata.
 
Wow, minute. Tu si tu mets le 5k a partir du modele de base t'as une liste d'epicerie au complet de plus:

17-inch Premium Silver aluminum wheels
205/45VR17 Bridgestone® 3-season performance tires
Air conditioning with dual-zone Automatic Temperature Control
Automatic headlamps
Body-colour, power folding, exterior mirrors
FIAT Connect 7.0 with 7-inch touchscreen and command dial, AM/FM radio, hands-free communication and integrated Bluetooth® capability
Front fog lamps
Remote Keyless Entry with engine immobilizer, proximity entry and push-button start
Leather-faced heated seats with manual 6-way driver adjustment and manual 4-way passenger adjustment
ParkView® Rear Back-Up Camera10
Piano Black interior accents
Premium Silver A-pillar and header trim
Premium Silver roll-bar cover
Rain-sensing windshield wipers
Wrapped instrument cluster and lower instrument panel
Chrome quad exhaust tips
17-inch Gun Metal aluminum wheels
Black side sills and skirt
Bright sport pedals
Dark Matte interior accents
Front strut tower brace
Gun Metal A-pillar and header trim
Gun Metal power folding exterior mirrors
Gun Metal roll-bar cover
Heated Sport seats with leather bolsters and microfibre inserts and manual 6-way driver adjustment and manual 4-way passenger adjustment
Leather-wrapped sport shift knob
Leather-wrapped sport steering wheel with mounted audio and cruise control
Mechanical limited slip differential
Performance-tuned suspension with Sport mode selector
Sport instrument cluster
Unique sport fascia

Tandis que si tu pars du modele Lusso (mid range) t'es juste a 1500$ de difference @ 35495 vs 33995 pour les Strut, LSD et exhaust ce qui est honnetement pas super cher.

Le dealer me le sort a 540$/mois tx in 0%. Inclus 0 paiements pendant 3 mois, pneus d'hiver, steelies et une casquette.

Et donc, tu veux la Abarth ou pas?
 
Wow, minute. Tu si tu mets le 5k a partir du modele de base t'as une liste d'epicerie au complet de plus:

17-inch Premium Silver aluminum wheels
205/45VR17 Bridgestone® 3-season performance tires
Air conditioning with dual-zone Automatic Temperature Control
Automatic headlamps
Body-colour, power folding, exterior mirrors
FIAT Connect 7.0 with 7-inch touchscreen and command dial, AM/FM radio, hands-free communication and integrated Bluetooth® capability
Front fog lamps
Remote Keyless Entry with engine immobilizer, proximity entry and push-button start
Leather-faced heated seats with manual 6-way driver adjustment and manual 4-way passenger adjustment
ParkView® Rear Back-Up Camera10
Piano Black interior accents
Premium Silver A-pillar and header trim
Premium Silver roll-bar cover
Rain-sensing windshield wipers
Wrapped instrument cluster and lower instrument panel
Chrome quad exhaust tips
17-inch Gun Metal aluminum wheels
Black side sills and skirt
Bright sport pedals
Dark Matte interior accents
Front strut tower brace
Gun Metal A-pillar and header trim
Gun Metal power folding exterior mirrors
Gun Metal roll-bar cover
Heated Sport seats with leather bolsters and microfibre inserts and manual 6-way driver adjustment and manual 4-way passenger adjustment
Leather-wrapped sport shift knob
Leather-wrapped sport steering wheel with mounted audio and cruise control
Mechanical limited slip differential
Performance-tuned suspension with Sport mode selector
Sport instrument cluster
Unique sport fascia

Tandis que si tu pars du modele Lusso (mid range) t'es juste a 1500$ de difference @ 35495 vs 33995 pour les Strut, LSD et exhaust ce qui est honnetement pas super cher.

Le dealer me le sort a 540$/mois tx in 0%. Inclus 0 paiements pendant 3 mois, pneus d'hiver, steelies et une casquette.

tu démontre bien comme c'est souvent mentionné ici que tu magasine un paiement... tu mentionne le prix mais pas si c'est en achat ou en location et sur combien de temps....
 
ya tellement de monde qui voulait une mx-5 speed. Là elle est là en quelque sorte. On va voir si ca se vend...

Les review sont bon, la plupart disent que c'est mieux que la mx-5 coté fun.

Avant qu'il en ai plein sur les route, vas-y en rouge.
 
ya tellement de monde qui voulait une mx-5 speed. Là elle est là en quelque sorte. On va voir si ca se vend...

Les review sont bon, la plupart disent que c'est mieux que la mx-5 coté fun.

Avant qu'il en ai plein sur les route, vas-y en rouge.

malgré que je doute que ce soit le but de OP ici, il y a déjà plusieurs tune sur le marché et juste avec un ''stg 1'' et quelques bolt on, les gens sortent +- 200hp...
 
Holding my wife's purse while she road tests it. Hood is long and quite visible when driving. I think it's what I like the least.

Sent from my SM-G930W8 using Tapatalk
 
Ahhh la Abarth 124, une Miata pas fiable!

Miata GS avec Sport Package ftw.

Quand je suis allé faire l'essai au dealer y'a 2 semaines, c'est pratiquement comme si j'embarquais dans ma NA, la voiture est tellement le fun à conduire fort et à faire glisser en courbe c'est débile. J'éviterais comme la peste la motorisation Fiat, le but d'une Miata c'est justement d'avoir un roadster super le fun et FIABLE, pas une cochonnerie qui partira pas quand il va faire en bas de 10 degrés.
 
Effectivement très jolie en noire. Avec le moteur un peu sur-vitaminé, ça fait davantage bebelle de gars qu'une Mx5 à mon avis.
Mais...Fiat, ça fait un peu peur...
 
^ sounds like fun for the first 8 months, then becomes a rolling check engine light in limp mode.
 
Well, unlike the 500 which is made in Mexico, the 124 is made in Japan by mazda.

But if you've not driven an Abarth before it's hard to explain. At any rate I'm picking mine up tomorrow.

Will likely include a pineapple in an inevitable video.

Meanwhile enjoy my profile picture from the test drive.

65edb9ef3233213afda321a97faff65d.jpg


Sent from my SM-G930W8 using Tapatalk
 
Back
Top