tu conduis un Chevrolet et tu veux faire de la television ?

Alain95i4

Banned
https://www.facebook.com/JigsawCasting/posts/1476697475720575:0


Jigsaw Casting Ltd. is seeking Chevrolet Owners from
across Canada for a National Ad Campaign!
Description
We are seeking Canadians who drive a Chevrolet Equinox, Cruze or Silverado for a TV & Online commercial! We want to feature inspirational stories with interesting people who drive a Chevrolet. Does this sound like you or someone you know?
Looking for:
1) Equinox “Families” - Seeking families of all ages. You own a Chevrolet Equinox 2016, 2017 or 2018 model. We want to recreate one of your favorite past or annual family experiences within Canada.
2) Cruze “Entrepreneurs” - You own a Chevrolet Cruze 2016 or 2017 model. Seeking up and coming Canadians whose car assists them in chasing their dreams.
3) Silverado “Helpers” - You own a Chevrolet Silverado 2016 or 2017 model. You love to help others and your truck is the perfect vehicle to get you there. You participate in volunteer work or maybe you started your own charitable organization to help others in Canada.
*If selected, you will be paid approximately $1,500.00 each +
Must be available for these key dates:
Submission Deadline: July 28, 2017 by 9am.
However the earlier you apply, the better your chances!
Skype Audition: July 31 or August 1, 2017.
Shoot Dates(s): Sometime between August 17 to September 9, 2017.
Details & Submission Information
To be considered for this project, you must send all of the required information below to: info@jigsawcasting.com
 
Requirements :
-Must be thoroughly satisfied with your GM product;
-Must sound educated;
-Must have been very impressed with all GM customer service and interactions.

*real people, not actors...actually wait, if you're paid, you're an actor
 
Requirements :
-Must be thoroughly satisfied with your GM product;
-Must sound educated;
-Must have been very impressed with all GM customer service and interactions.

*real people, not actors...actually wait, if you're paid, you're an actor

tu sais que le définiton d'acteur c'est de jouer la comédie, rien avoir avec le rémunération...

Personne dont la profession est d'être l'interprète de personnages à la scène ou à l'écran ; comédien.

http://www.larousse.fr/dictionnaires/francais/acteur_actrice/885
 
j'espere que leur Equinox de marde ont de meilleur transmission et qu'il tough plus longtemps que 55k km. pour ensuite charger 5k$ pour une neuve qui sera pas mieux. true story.
 
Je penses que ca prendrait un thread pour éduquer le monde sur les groupes de recherche....

Ils prennent pas du monde au hasard dans la rue pour les enfermer dans un hotel a Tremblant sans leur dire pourquoi ils sont la....
 
Je trouve tellement les pub de GM mauvaise, on dirait qu'ils nous prenne vraiment pour des cave


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Je trouve tellement les pub de GM mauvaise, on dirait qu'ils nous prenne vraiment pour des cave


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ca doit marcher parceque y'en vendent en tabarnak des cannes de thon avec un touchscreen 12" qui communique avec les extraterrestres.
 
Je trouve tellement les pub de GM mauvaise, on dirait qu'ils nous prenne vraiment pour des cave


Sent from my iPhone using Tapatalk

La derniere de la Cruze 5 portes...la cruche pas vite qui dit: Les lumieres...ca fait Audi.

Pouhahahahaahahaha
 
Back
Top