Your car/truck as it sits now thread.

yé juste temps que tu commence à faire de la piste avec ta boss comme un vrai homme, tu voudra pu rien savoir des vidanges de dodge.
 
yé juste temps que tu commence à faire de la piste avec ta boss comme un vrai homme, tu voudra pu rien savoir des vidanges de dodge.

lol
nah j'ai pus la piqure de faire de la track comme avant. Je vise plus le comfort et longue distance pour les prochaines années.
 
lol
nah j'ai pus la piqure de faire de la track comme avant. Je vise plus le comfort et longue distance pour les prochaines années.

Faut dire que tu es à quoi, 3h de la piste la plus proche (qui ferme dans quelques semaines) et à 3h de Tremblant?
 
Has that vintage look and fresh fill up from Costco
6dbce2741db05e5e8230d41d59c11f19.jpg
 
2004 325i, stick with some goodies. It drives well but as well as I'd like. I have a bunch of parts at home for it but just can't find the time
 
2004 325i, stick with some goodies. It drives well but as well as I'd like. I have a bunch of parts at home for it but just can't find the time
Maybe take a few days of you vacations to take care of it instead of travelling all the time?

Hehe
 
Havent washed it in over a month. Really Losing interest in this thing. Thinking next year I'll sell it for cheap and get something I can haul my family in.
db75d82ea24e0f6f5f037903b0cbc048.jpg


Sent from my SM-N975W using Tapatalk
 
Back
Top