Your car/truck as it sits now thread.

Sure, i get, you like it that is what matters.

I for one own both a Yaris and a Fit, I wouldn't call them disposable, but I do enjoy the Fit much, much more. Getting rid of the Yaris soon. I do not think there a is a more economical, spacious, reliable, city car than a Honda Fit, but thats just my opinion. The iVtec also kicks ass up to 100 lel

I do like it but I don't go around making it sound like the best thing ever. For what it is it drives pretty good but if I have to scrap it one day I won't cry over a car that cost me well under 1000$. It serves its purpose well like a Swiss Army knife serves a purpose. If someone hits it at Costco I don't really care.
 
Tank must have been brimmed to the top. I'm not sure if the Astra is that great on fuel. I avg about 9-10L/100 of mixed driving which is what about the E46 gets...
I did 6.4 liters @ 100 with 3 people including me. 358km's for 22 liters from Vaudreuil to Ottawa and back to Saint-Constant.

Didint calculate this trip though.

Envoyé de mon SM-G930W8 en utilisant Tapatalk
 
Premier "vrai lavage" depuis l'achat au printemps 2018 j'ai presque honte....

Lavé les roues + inner fender
Lavé le body avec du Chemical Guys Citrus
Passé la Clay Bar
Lavé le body encore une autre fois + engine shampoo

Là je vais le sécher + application d'une cire cheap ( Chemical Guys Butter wet wax )

Et terminer par l'intérieur.

Sa fait depuis 8:30 que je suis la dessus et il est déjà rendu 12:20
488076e12f9d4b5b664be5478d835b92.jpg


Sent from my SM-A530W using Tapatalk
 
Jle lave pu FUCK off. Tabarnak de construction. Il arrose la glaise sur la route pour la poussière. Sooooo
70747910.jpg


Bonus pic. Oil pressure d'un moteur de 126K miles. Notbad.png
71119410.jpg


Pis pour ceux qui pensent que chu un astie de cave sur la route -> Check Speedo.
 
Jle lave pu FUCK off. Tabarnak de construction. Il arrose la glaise sur la route pour la poussière. Sooooo
https://i93.servimg.com/u/f93/12/87/18/86/70747910.jpg

Bonus pic. Oil pressure d'un moteur de 126K miles. Notbad.png
https://i93.servimg.com/u/f93/12/87/18/86/71119410.jpg

Pis pour ceux qui pensent que chu un astie de cave sur la route -> Check Speedo.

“JSUIS JAMAIS SUR MON CELL EN CONDUISANT MOI BLABLABLA”

- takes picture of himself going 60kmh with his phone


Edit: 60MPH lmfao get outta here


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
“JSUIS JAMAIS SUR MON CELL EN CONDUISANT MOI BLABLABLA”

- takes picture of himself going 60kmh with his phone


Edit: 60MPH lmfao get outta here


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hey boy pardon. You need to check at your phone to take a picture ? Not me. I'm fucking far to text or change a spoify playlist or do a search on the net.

Wow. Ok.

Sorry not sorry.

Gotta to love butthurt.
 
“JSUIS JAMAIS SUR MON CELL EN CONDUISANT MOI BLABLABLA”

- takes picture of himself going 60kmh with his phone


Edit: 60MPH lmfao get outta here


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jaime quand meme mieux croiser un gars comme paradigm sur la route avec son cell dans les mains parce que je sais que meme s'il est batshit crazy des fois, c est un bon conducteur qui fera pas de niaiseries avec son cell le temps d'une photo. Versus une crisse de plote qui fait du up and down non stop parce quelle texte dans le traffic.
 
il faisait référence à son post sur la page facebook de la SQ.

Non il faisais référence du fait que j'ai geuler après une plotte qui se promenais sur la blanche pis qui regardais 1 seconde sur deux en avant.


Jaime quand meme mieux croiser un gars comme paradigm sur la route avec son cell dans les mains parce que je sais que meme s'il est batshit crazy des fois, c est un bon conducteur qui fera pas de niaiseries avec son cell le temps d'une photo. Versus une crisse de plote qui fait du up and down non stop parce quelle texte dans le traffic.

C'est mon point. Prendre une photo sans quitter les yeux de la route = check.
Personne qui arrivais sur la route = check


Moi j'appel un bon conducteur , quelqu'un qui conduit en connaissance de cause de l'état de la route, de ces pneus, de la vitesse qui roule , des autres sur la route, de l'état de son auto et est concentrer a conduire.
 
Hey boy pardon. You need to check at your phone to take a picture ? Not me. I'm fucking far to text or change a spoify playlist or do a search on the net.

Wow. Ok.

Sorry not sorry.

Gotta to love butthurt.

Penses ce que tu veux t’es quand même sur ton cell maudit danger de la société


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Top