What are your car monthly payments ?

What are your monthly payments ? (including taxes)


  • Total voters
    191
le 0$ est parfait... Plus que je vieillis et plus que je ne veux pas dépenser sur les voitures, mais avec une jeune famille, je dois me garantir d'une voiture fiable.

Le problème est que je ne suis pas mécano et je n'ai pas de garage pour y faire la mécanique

Il y a toujours moyen de trouver le juste milieu entre pas de paiement et pas une vidange qui va toujours au garage. Genre Matrix 2009, Civic 2008, etc.
 
M3 2003 = 0$
Bmw 135i 2008= 0$

J’ai déja eu des paiements dans le passé! C’est plus plaisant pas d’avoir de paiement!
 
^^

What does it change?!? He wants to know how much you spend on your car per month...Whether it's bought or rented is irrelevant..
 
yes and no, since it's money out your pocket whether you lease or buy,

500 lease or 500 buy is still 500$
 
The poll options needed to separate financing and leasing. It's useless now.
je veux savoir combien le monde dépense pour owner (lease or loan) leur véhicule par mois that's it, les dépenses liés au pure owning de véhicules.

Sent from my SM-G928W8 using Tapatalk
 
BMW is almost 1100$ per month, 36 month lease, 0$ down. I went a little crazy with the options, basically left no boxes unchecked.

RAV4 hybrid is 470$ per month, 36 month lease, 0$ down
 
BMW is almost 1100$ per month, 36 month lease, 0$ down. I went a little crazy with the options, basically left no boxes unchecked.

RAV4 hybrid is 470$ per month, 36 month lease, 0$ down
Donc tu payes plus du double pour ta BMW mais tu préfères parler 10 fois plus de ta RAV4 hybride?
 
my payments have been over for about 6 months now. Feels good.

But I had payments of $344/mo. I usually lump sum (with trade-in) it until I get to a reasonable amount at the highest term @ the lower interest rate, usually 36 months @ 0%-0.99%.
 
Back
Top