location 200$/mois

Can you give more details about your lease agreement: interest rate, capitalized cost (total vehicle price, length, downpayment if any)? Vw.ca build & price configurator still doesn't work for me, says it's down for maintenance (several days now) Also interested in a $0 down 36-48 month lease on a 2018 Sportwagen Trendline to compare to a slightly used one I found for possible lease transfer.

@Rob_SeR envoies-y donc ton contrat!
 
Can you give more details about your lease agreement: interest rate, capitalized cost (total vehicle price, length, downpayment if any)? Vw.ca build & price configurator still doesn't work for me, says it's down for maintenance (several days now) Also interested in a $0 down 36-48 month lease on a 2018 Sportwagen Trendline to compare to a slightly used one I found for possible lease transfer.
20 000km/year, 48 months, no down payment, no security deposit, 0.99 interest rate, vehicule price was 27 000$ + taxes. It's the trendline version

All in all it's 375$/months
 
Je viens d'aller voir les nouvelles promo sur le site, 85$+tx/semaine (368$+tx par mois environ avec 20 000km/année) pour 48 mois pour un GTI 4 portes manuel. Ça semble quand meme pas si mal pour un GTI?
 
C'était 410$ tx in quand j'ai acheté mon SportWagen, c'était juste pas trouvable avant 3-4 mois facile...
 
Je payais 409$ par mois avec taxes pour un 3 portes, DSG et Sport Package sur 36 mois avec 25,000 km par année. Make yourself an idea mais je l’ai pris quand les MK7 venaient d’arriver et les résiduels étaient hauts
 
donc voila ou j'en suis rendu

mazda 3 HB GS 299$/48mois

Subaru impreza base 299$/48mois

vw golf trendline 320$/48mois
 
Bump
Didnt wanna start a new thread,
I am seriously considering purchasing brand new sportwagen trendline 1.8t 4motion,
Is the estimator from their website pretty accurate? Actual monthly turns out often more ?or less in person? Margin of nego?


Sent from my SM-G950W using Tapatalk
 
Bump
Didnt wanna start a new thread,
I am seriously considering purchasing brand new sportwagen trendline 1.8t 4motion,
Is the estimator from their website pretty accurate? Actual monthly turns out often more ?or less in person? Margin of nego?


Sent from my SM-G950W using Tapatalk

si tu coche ''inclure transport preparation et taxes, c'est tres précis. Apres ca, la marge de négociation AUTRE que les promo du manufacturier va etre tres limité pour les 2 raisons suivante:

1- la marge de profit est tres faible (+-2000$)
2- la voiture est ultra en demande VS la disponibilité
 
Bump
Didnt wanna start a new thread,
I am seriously considering purchasing brand new sportwagen trendline 1.8t 4motion,
Is the estimator from their website pretty accurate? Actual monthly turns out often more ?or less in person? Margin of nego?


Sent from my SM-G950W using Tapatalk

you won't get it for 200$ a month :p paid mine (trendline with 6MT and AWD) 375/months for 48 months, 20k/year back in march.
 
But isnt yours lease?
I am talking about purchasing

Sent from my SM-G950W using Tapatalk

Ça ne change pas la marge le profit. Si tu recherches le meilleur deal

#1 Choisis une voiture en stock
#2 Vas s'y d'ici la fin de mois.... C'est toujours à cette période que les meilleurs deals se font pour <<closer>> les chiffres de fin de mois
#3 Le prix internet avec taxe et frais sont quand même très réalistes mais tu peux négocier quand même
 
si tu coche ''inclure transport preparation et taxes, c'est tres précis. Apres ca, la marge de négociation AUTRE que les promo du manufacturier va etre tres limité pour les 2 raisons suivante:

1- la marge de profit est tres faible (+-2000$)
2- la voiture est ultra en demande VS la disponibilité

damn....

2k de profit sur une Golf 4motion... :S J'avais 500$ de profit sur une mazda 3 à l'époque lol
 
But isnt yours lease?
I am talking about purchasing

Sent from my SM-G950W using Tapatalk

Just got mine from a friend (bought)
Sportwagen 2018 Platgrey 4motion DsG Comfort line with LED upgrade + remote start - OEM wheels (they keep them)

ill Pm you my deal details
 
damn....

2k de profit sur une Golf 4motion... :S J'avais 500$ de profit sur une mazda 3 à l'époque lol

ca depend de ton dealer... si le dealer VW a 500$ de pad il reste 1500$ commissionnable. par contre mon chiffre de 2000$ est une estimation.

J'ai travailler chez Mazda moi aussi dans mon jeune temps
 
Back
Top