Bon petit resto West Island

Btw je suis jamais revenue sur le scarollies...

Discusting... the pizza was so bad it's a joke they even call that pizza. Crust is pre cook pita type. It's so dry and 0 taste. Olive oil was "ranci" tasted like pure shit.

The only thing that was good its the fried zuchini. All the other thing was pure shit.
My girl ordered i think it's call rosette or something like that. It was frozen shit cook in microwave.

I just dont know how someone can eat there and say it's good. Id rater eat at casa greek and oh god i dislike this place

Sent from my SM-G950W using Tapatalk
 
-J'opte pour Maiko sushi. (y font pas juste des sushis). C'est clean, assez neuf, rien à dire sur le service.

j'ai été surpris d'allé là un vendredi soir, et yavait un paquet de monde sur leur 36. Aucune idée pourquoi, pourtant ce n,est pas si jet-set que ça...

À 2, du vin, on sort des factures entre 120 et 160$ quand on va là. Donc assez cher, .

- si tu aimes les sushi, Tokyo soushi est aussi vraiment nice, c'est probablement le resto dans le WI qu'on va le plus. Apportez votre vin. Le seul problème c'est que c'est croche en esti comme place. La peinture est dû, le céramique est posée croche, les plafonds sont craqués. Reste que la cuisine à l'air propre, c'est juste trop vieux comme building.


- scarolies sérieux le boys, c'est pas si pire, pour ce que tu as, c'est bon le prix. Yen a juste trop de bouffe. L'ambiance est bonne aussi, rien à dire. Mais je n'y vais pas souvent.

- le vieux four, c'est très recommandable aussi.

- si tu veux de quoi de rapide, jack astor est probablement mon resto de WI que j'aime le plus aller. jadore l'ambiance, la beer et leur terrasse. On voit les char passer.
 
Lol beau bon pas chère "en bas de 300$" brag much...

inb4 Ben quoi 280$ c'est un resto ben normal wtf...oui oui

beau pas chere 300$????

hey shitstick, 300$ for two people at a new restuarant nobody has ever heard of with 0 reputation is unheard of. Fake baller douchebag
 
No



No



No



Yes



Yes



No.

Went with work - boss took us out for Christmas dinner there - terrible. This is what the plate they served me looked like:

View attachment 32017

If they're gonna "clean" the sauce for presentation at least make it look right, not like a 2 year old had toddler hands all over it.

Sauce was terrible - mostly salt and garlic - no tomato nuance, no meat nuance, no fine herb nuance. Was supposed to be lamb "fazzoletto" I suppose it could be a fazzoletto because I almost cried when I tasted it. I almost sent it back too but didn't want to bug my boss.

Personally if I have to take my wife out in the West Island for anything fancier than 3 Brasseurs or La Cage, I just go to The Keg at Fairview. Ask for a private booth and reserve ahead if you can.

But that's just me: I detest Italian restaurants. Most haven't got the slightest clue to how Italian cuisine is supposed to be. Last decent place is Bistro Chez Lanni in Vaudreuil near St-Charles/Cite des Jeunes but their wine is overpriced by 150%.

keg west island doesnt take reservations.
 
fuck man i had no reservation

tried to get into Nolah, didnt work
Went across to Enoteca Monza, didnt work
Called Famiglia on st charles, was booked until 9pm

ended up at jack astors lol....beer was good though they have a NEIPA from Labrosse breweries i had never heard of
 
fuck man i had no reservation

tried to get into Nolah, didnt work
Went across to Enoteca Monza, didnt work
Called Famiglia on st charles, was booked until 9pm

ended up at jack astors lol....beer was good though they have a NEIPA from Labrosse breweries i had never heard of

One of the owner of Labrosse is on MR

I think it's TropicalVr6
 
I recently "discovered" a nice little pub on St-Charles corner of Antoine Faucon - Kirkland Resto-Bar.

It's kind of hidden. They are a british type "sports" pub with classic british/indian influence food - note that it is NOT an Indian restaurant.

They even have a happy hour.
 
beau pas chere 300$????

hey shitstick, 300$ for two people at a new restuarant nobody has ever heard of with 0 reputation is unheard of. Fake baller douchebag


Euhhh what lol?

Excites toi pas trop ma grande, je répondais à Vroom-Direct qui avait dis ca :

Ossiano a Kirkland. Beau bon pas cher. Dernière fois que j'y suis allé ca m'a coûter en bas de 300 pour 2.

Si tu es capable de lire une phrase tu vas catcher que je disais exactement la même chose que toi en lui disant "lol beau bon pas chère juste en bas de 300$, brag much..."

T'es pas le pogo le plus gelé de la boîte toi à matin
 
Euhhh what lol?

Excites toi pas trop ma grande, je répondais à Vroom-Direct qui avait dis ca :



Si tu es capable de lire une phrase tu vas catcher que je disais exactement la même chose que toi en lui disant "lol beau bon pas chère juste en bas de 300$, brag much..."

T'es pas le pogo le plus gelé de la boîte toi à matin



Calm yourself. quote the wrong person obviously...
 
where to eat for lunch close to pointe claire village

it can be anywhere close to the 40 also i'm arriving on it
 
Back
Top