Good bodyshop in montreal area

infinite

Legacy Member
Guys you guys know any good body shop around mtl area? Preference in the west, can also consider south shore or laval
My old tsx is showing small rust here and there. I wanna clean those up nicely before i put up for sale

Not looking for a premium body shop either, c'est une vieille tsx on s'entends. A place with good price/competance ratio.

Please refer a place that you've personnally did business with and satisfied with

Thanks

Sent from my SM-G950W using Tapatalk
 
Garage Barclay in Cote des Neiges
Tried to find in google and if it's the place i am reading about in google review it doesnt really look good
Have you done work with them or you are referring just because it's someone you know?

Sent from my SM-G950W using Tapatalk
 
Ça fait ghetto quand tu va la mais le gars est compétent, c'est une petite shop du coin,
il te fait la job en fonction de ce que tu veut payer, de pro , mais vraiment pro a on arrange juste pour que ça soit beau et tu pourra vendre ton char plus facilement,
et tsé...
Tu peut t'arranger pour la taxe et même le prix si tu a un grande gueule...
Mais faut être intelligent le gars doit gagner sa vie, anyways si tu le low ball trop il va te dire va chez Fix Auto payer le GROS prix.

Le proprio , Louis,
Carosserie Isabella sur la 3ieme a Lasalle,
 
Last edited:
Ça fait ghetto quand tu va la mais le gars est compétent, c'est une petite shop du coin,
il te fait la job en fonction de ce que tu veut payer, de pro a on arrange juste pour que ça soit beau et tu pourra vendre ton char plus facilement,
et tsé...
Tu peut t'arranger pour la taxe...

Le proprio , Louis,
Carosserie Isabella sur la 3ieme a Lasalle,
Oh ya I know Louis. He's a very nice guy.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
 
j'vais lui faire le message sans faute quand je vais le voir.
J'espère qu'il me répondra pas ...
Osti pas lui LOL
 
Back
Top