Beaconsfield is at it again.

Confused-Jacksonville-Jaguars-fan-in-stands.gif
 
hope DDO passes the same law...stupid lawn care mexicans that come next-door blow all the crap onto all of our cars and into the window frames...
 
C'est debile comment on s'en vient une societe d'interdits.

Beaconsfield avec les souffle feuilles.

Vaudreuil Dorion viennent d'annoncer un reglement qui limite a 2 mangeoires a oiseaux par habitation suite a UNE plainte d'UNE voisine qui avait des oiseaux qu'elle voulait pas dans sa cour.

Free world my ass.
 
hope DDO passes the same law...stupid lawn care mexicans that come next-door blow all the crap onto all of our cars and into the window frames...

Pretty sure that's just normal and caused by winds in general... I dont have no lawn care mexicans next door and my car/window frames are also full of crap.
 
Pretty sure that's just normal and caused by winds in general... I dont have no lawn care mexicans next door and my car/window frames are also full of crap.

I second that.

Further:

My neighbour's driveway has been on gravel (unpaved) for the last decade = my cars and everything else I leave outside are always full of dust because I'm downwind.
 
Yink a passer le balais mecanique. Tu fais autant de poussiere, autant de bruit, autant de pollution pi c'est pas un souffleur a feuille.

Anyway c'est crissement inutile un souffleur a feuille

J'allais justement dire que rendu là, le balais mécanique fait une meilleure job pour envoyer des particules partout.
 
En fait je suis contre ces interdictions mais je suis pour l'obligation d'utiliser un aspirateur a feuilles ...la derniere fois que le voisin a engagé une compagnie pour faire son gazon et qu a la fin le gars soufflait toute sa marde chez nous , je suis sorti et je lui ai dit de garder ses saletés ou de balayer ou de la sucer ...

Le souffleur a feuilles est une saloperie ....hey c est propre chez nous !!! ben oui t a envoyé ta marde chez les voisins...

Y'on le doua d interdire l'incivilité .*tu*
 
Anyone obsessed by something as stupid as a lawn should be tried and executed anyway.
 
C'est debile comment on s'en vient une societe d'interdits.

Beaconsfield avec les souffle feuilles.

Vaudreuil Dorion viennent d'annoncer un reglement qui limite a 2 mangeoires a oiseaux par habitation suite a UNE plainte d'UNE voisine qui avait des oiseaux qu'elle voulait pas dans sa cour.

Free world my ass.

Le problème principal qui crée ça c'est qui y a trop de personne au pied carré.
 
Le problème principal qui crée ça c'est qui y a trop de personne au pied carré.

Le probleme c'est le manque de savoir vivre ...comme un voisin qui a des chiens et qui ramasse les crottes aux 3 semaines ...
j'ai du aller en cour pour qu'il comprenne que ca ne se fait pas .

Comme un voisin qui a une pompe de piscine dont les roulements sont brulés et ca crie en ta ...tous les voisins lui ont dit mais rien a faire ...la loi lui a fait comprendre que ca ne se fait pas.
 
Pretty sure that's just normal and caused by winds in general... I dont have no lawn care mexicans next door and my car/window frames are also full of crap.

no...they litterally take the leaf blower and blow the lawn(why?) and shoot it all against my house and our windows/cars are always covered...I gave them shit last year, this year started off good but last week I they did it again.
 
no...they litterally take the leaf blower and blow the lawn(why?) and shoot it all against my house and our windows/cars are always covered...I gave them shit last year, this year started off good but last week I they did it again.

When my guys cut the lawn at my house they gather up the cut grass and put it in my garbage. Not sure if they vacuum or blow it and pick it up.
 
Whats the point in picking it up anyways?? ive never done it and my grass looks the same as everyone elses?
 
Back
Top