Naggers gonna nag... at Orly airport

For once I'd like to see some astrophysicists and brain surgeons duke it out in a fist fight, hell I'd take a college professor with a charted accountant - worldstar!!!
 
I have no problem with two grown men duking it out but a busy airport is not the right place. Have some decency

Sent from my SM-G955W using Tapatalk
 
So what's the reason for deciding to put Naggers in your title instead of Rappers?

because i had no clue what they were

...and because they nag about how they get the short end of the stick all the time, blablabla... and there they go.... proving the world why we treat them a "different" way
 
This crap was staged, it had been "advertised" for awhile on social media, they set it up that the crew would end up being at the same place at the same time and the fight broke out. Expect the two to sell an additional million records for that.

French rap has been a complete disgrace for awhile, think the East-Coast West coast stupidity from the US in the mid to late nineties.
 
oreally.jpg
 
european dindu nuffins.

booba la fouine pi toute ces merde ces pas du rap.

Ya juste IAM et Youssoupha de vrai. Sniper avec leur dernier album en auto tune vienne de perdre leur fans.
 
european dindu nuffins.

booba la fouine pi toute ces merde ces pas du rap.

Ya juste IAM et Youssoupha de vrai. Sniper avec leur dernier album en auto tune vienne de perdre leur fans.

sur ton ptit côté du continent c'est ce que tu penses, sort de chez vous un peu...

Booba est vraiment gros en france, il a remplis à lui seul des salle de spectacle comme personne...

J'ai pas dit que c'était bon ce qu'il faisait, j'ai juste dit de sortir de ton patelin à la place de dire n'importe quoi...
 
sur ton ptit côté du continent c'est ce que tu penses, sort de chez vous un peu...

Booba est vraiment gros en france, il a remplis à lui seul des salle de spectacle comme personne...

J'ai pas dit que c'était bon ce qu'il faisait, j'ai juste dit de sortir de ton patelin à la place de dire n'importe quoi...

His point was that IAM is legit and Booba is trash. Doesn't matter that Booby fills a venue, people are generally fucking retarded and listen to garbage.
 
sur ton ptit côté du continent c'est ce que tu penses, sort de chez vous un peu...

Booba est vraiment gros en france, il a remplis à lui seul des salle de spectacle comme personne...

J'ai pas dit que c'était bon ce qu'il faisait, j'ai juste dit de sortir de ton patelin à la place de dire n'importe quoi...

je sais qu'il est gros, plus de 2 millions dalbum vendu son dernier, mais ca reste de la merde.
 
Ahaha wow cest du bonbon ca. Quelle genre de personne en 2018 se bas encore à coup de poing et pire, dans un aéroport ... Hahaha vraiment ça me fait rire.
 
Back
Top