Douchebag Assaults Teenager who's Deadlifting

He has been getting thousands of $ in donations apparently, not sure why, but trying to be a power lifter in a gym he has no business being in turned out for the best for him, good for him I guess.
 
His latest clip, most gyms would throw you out or at least give you proper warning if you threw the weight like that and walked away (0:35). Just find a decent gym and spotter already.

 
Do any of you actually know why they ask you not to drop weights? It's the dumbells. If they land on the corners the welds eventually break. Even powerlifting gyms have that rule.

I honestly can't believe how bunched up everyones panties are getting over this. If someone fails a squat in a rack it makes 10x the noise that that last video made. Are you not allowed to fail a squat now?

People who bitch about some noise in a gym are just as douchey as people who scream while lifting.
 
Do any of you actually know why they ask you not to drop weights? It's the dumbells. If they land on the corners the welds eventually break. Even powerlifting gyms have that rule.

Not just the dumbells, all weights, plates and bars. It is unnecessary wear and tear for the equipment and it displays a lack of civility and courtesy for the other gym members. Honestly, I am amazed by the fact that you cannot understand this common sense rule...
 
Wow méchant ti coune le gars, dropé ton set à terre en faisant du bench press, faut le faire!
 
Wow méchant ti coune le gars, dropé ton set à terre en faisant du bench press, faut le faire!

J'ai jamais vu ça en 20 ans dans des gyms. Tu parles d'une attitude de merde. C'est clair que le gars devait faire chier tous les clients du gym depuis des semaines et un jour, un membre s'est fâché. Ça n'excuse pas le geste évidemment mais ça explique qu'à un certain moment, tu ne peux pas faire comme si tu étais seul sur la planète...
 
Faque dans un gym tu dois pas faire de bruit? Lol.

Le gros gérant pas de cou arrive et voulais juste faire son tough parce qu'il habite à Greenfield park . Un simple yo "je t'ai apporté des tapis de plus tu gosses les autres, continue comme ça" aurait été suffisant et pas un manque flagrant de control de lui même .
 
J'ai jamais vu ça en 20 ans dans des gyms. Tu parles d'une attitude de merde. C'est clair que le gars devait faire chier tous les clients du gym depuis des semaines et un jour, un membre s'est fâché. Ça n'excuse pas le geste évidemment mais ça explique qu'à un certain moment, tu ne peux pas faire comme si tu étais seul sur la planète...

In 3 years, I have never received a complaint for deadlifts, and only in commercial gyms. I even train deadlifts on the same night as the "noob bootcamp" course. The most common reaction I get is the occasional thumbs up, normally they don't even acknowledge it. They even cheered for me once.

The district manager of Buzzfit suspended an employee, and offered this guy a lifetime membership, knowing full well he will continue to deadlift, so is he actually willing to risk making EVERY member upset, or does he realise that this was one self entitled douchebag getting annoyed because he couldn't be in control.

The general consensus all over the web is that the other guy was a total douchebag.

What does all this say? Maybe you are the douchebag who needs to understand that they are not alone in the world.
 
I'm surprised the name of the neck-less douche bag has not been leaked yet.

He has been getting thousands of $ in donations apparently, not sure why, but trying to be a power lifter in a gym he has no business being in turned out for the best for him, good for him I guess.

It was a pretty ugly incident of bullying caught on camera, it resonates with tons of people.
 
Y'a aucun membres de marde comme ça ou je vais mais c'est pas un un gym a 120$ année ....
En 11 ans a cette place le pire que j'ai vue c'est un gars faire un arret cardiaque sur le tapis, pas cool comme situation ,
le reste tout le monde et chill et respectueux, mais les pas d'icitte.
 
TOUS les gyms normaux ont cette politique de base sauf s'il y a un espace réservé (souvent fermé) pour l'haltérophilie avec des poids en caoutchouc conçus pour ça.

un gym normal véhicule une image de personne médiocre qui fait des machines avec un sourire et aucune goutte de sueur. Ça tue l'image de l'entrainement et du dépassement de soit.

En plus, retenir sa charge dans la portion excentrique du deadlift est très dangereuse pour la colonne lombaire. On parle pas de les lancers ou de les dropper comme les bines du crossfit.

EDit : le kid en meme temps c'est un fuckall. Dropper les barbell quand tu fail ton attempt au bench. mettre une ceinture pour bencher 2 plates, squatter 3 plates ou en deadlifter 2 et demi wtf.
 
un gym normal véhicule une image de personne médiocre qui fait des machines avec un sourire et aucune goutte de sueur. Ça tue l'image de l'entrainement et du dépassement de soit.

Je pense que ces gens la n'en ont rien à foutre de ton jugement.
 
Je pense que ces gens la n'en ont rien à foutre de ton jugement.

probablement, je suis trouve ça juste décevant parce que sa fait en sorte que les gens ne s'améliorent pas. En même temps, je suis heureux qu'ils ne soient pas mes clients.
 
probablement, je suis trouve ça juste décevant parce que sa fait en sorte que les gens ne s'améliorent pas. En même temps, je suis heureux qu'ils ne soient pas mes clients.

ok, tes clients. Tu sembles pas en avoir beaucoup compte tenu de ton standing. 99% de la clientèle dans les gyms ne sont pas la pour se dépasser. Le fait de les regarder de haut va certainement pas améliorer leur estime de soi.
 
I am a douchebag because I never drop my weights in a gym as per gym's rules and as a courtesy to other members? OK! Then, I am really proud to be one.

I do not think he is understanding what you are trying to say and that some courtesy should be applied and rules followed at some gyms, not all gyms are the same after all. Not surprisingly, this thread is not getting far and insults start to pour in.
 
EDit : le kid en meme temps c'est un fuckall. Dropper les barbell quand tu fail ton attempt au bench. mettre une ceinture pour bencher 2 plates, squatter 3 plates ou en deadlifter 2 et demi wtf.

Forget throwing the weight like that after benching and the belt, you can get seriously injured with what he did, your buddy is next to you ask for a spot WTF
 
Back
Top