Sportwagen 4 motion ?

ben fait d'en profiter pendant que ca durait, je savais que ca durerais pas AWD 6MT, c'était trop beau.
 
I was really hoping to get one in a few years once the Z was almost paid off.

I wonder what availability will be in 2020 for the manual and if there will be any incentives.


I'm not sure if I'd prefer an ALLTRACK or Regular AWD Sportwagen.

There still seems to be several manuals available in my area but I can't buy this year that's for sure.

sigh.
 
par contre ca fais quand meme du sens qu'ils se lance dans un VUs plus petit, maintenant que le Tiguan est rendu énorme, je me demandais quand ils allaient combler ce segment là
A couple weeks ago I read this article that 40-45% of all VW sales in NA were Golf GTI or something. The rest was split between the various SUVs.

Sadly people rather have a small SUV vs a wagon that can haul the same amount of stuff . But it's high off the ground.
 
I was really hoping to get one in a few years once the Z was almost paid off.

I wonder what availability will be in 2020 for the manual and if there will be any incentives.


I'm not sure if I'd prefer an ALLTRACK or Regular AWD Sportwagen.

There still seems to be several manuals available in my area but I can't buy this year that's for sure.

sigh.
La valeur used va pas doubler à cause de l'annonce si tu es ok avec du usagé récent
 
A couple weeks ago I read this article that 40-45% of all VW sales in NA were Golf GTI or something. The rest was split between the various SUVs.

Sadly people rather have a small SUV vs a wagon that can haul the same amount of stuff . But it's high off the ground.
But people buy sometime a false feeling of security because they are high from the ground knowing that the only offroad they will get are the few small rocks in the parking lot of a Costco. And that, no matter AWD or FWD SUV, they are sitting high...

People sometime should ask themselves "do I really need that" question


Envoyé de mon SM-A520W en utilisant Tapatalk
 
f30198f7652e048fd9c30ee1e10d3366.jpg

Problem solve. Bonus point, it still look better than those fake ass mini suv.
 
je comprend le trend des SUV mais il me semble que VW avait un marché niché avec les wagon et que c'etait une bonne source de revenue
 
Je prédit que d'ici 2030 le marché des voitures représentera seulement 10% des ventes de véhicules en Amérique du nord. Ce sera seulement des pick up et suv.

Triste
 
A couple weeks ago I read this article that 40-45% of all VW sales in NA were Golf GTI or something. The rest was split between the various SUVs.

Sadly people rather have a small SUV vs a wagon that can haul the same amount of stuff . But it's high off the ground.

i vende plus de tiguan que de golf partout, sauf au quebec je pense
 
Je prédit que d'ici 2030 le marché des voitures représentera seulement 10% des ventes de véhicules en Amérique du nord. Ce sera seulement des pick up et suv.

Triste

On peut pas le savoir, regarde dans les années 70-80, les pickup compact étaient hyper populaire, dans les années 2000 ils ont presque toute arreter d'en faire et la, la popularité remonte. La même chose va peut-être se passer avec les voitures.
 
Ça se vendait bien au Canada. Sinon, c’était à chier aux states

Encore une fois on doit subir le choix des états-uniens. C'est drôle considérant que certaine compagnie font la différence entre les 2 pays. Nissan micra, chevrolet orlando, smart 1st gen et probablement d'autre que j'oubli.
 
Encore une fois on doit subir le choix des états-uniens. C'est drôle considérant que certaine compagnie font la différence entre les 2 pays. Nissan micra, chevrolet orlando, smart 1st gen et probablement d'autre que j'oubli.

Tous des modeles a posseder right..?
 
Back
Top