SilverViper: Le héro de ma nièce de 11 ans! lol

My God! Merci pour les bons mots. Mais j'ai fait ça de bon cœur juste pour mettre un sourire au visage d'une petite fille de 11 ans. Elle a eu un bon tour en plus. Un bon 15-20 km minimum. :bigup:
 
My God! Merci pour les bons mots. Mais j'ai fait ça de bon cœur juste pour mettre un sourire au visage d'une petite fille de 11 ans. Elle a eu un bon tour en plus. Un bon 15-20 km minimum. :bigup:

superbe geste... c'est qqe chose de priceless pour un parent, d'avoir qqn qui fait un geste comme ca pour son enfant.
belle facon de garder l'amour de l'automobile pour les generations future !!
 
Bonjour, je suis le papa de la petite fille de 11ans (et le frère de Quick599)... Je confirme que JG est un vrai gentleman, il a pris le temp de jaser avec nous, de nous expliquer des trucs sur la voiture, de nous laisser le temp de prendre des photos... Mais surtout, il lui as fait la ride de sa vie!!! :) :) Merci encore d'avoir mis des soleils dans les yeux de ma filles!!! Ça va la motiver a travailler fort pour réaliser son rêve, être mécanicienne ou vendeuse de voitures d'exception!!! :) Et en passant, on est pas fermer a d'autre offre de tour dans des supercars!!! ;-) ;-)
 
Hi I'm relatively new to this forum but I just wanted to say it's impressive to see the commaraderie between members who've been in the site some 15 years...wow. I guess you guys actually develop offline friendships over the years by attending meets and getting to know each other beyond just a screen name on the net?
 
Hi I'm relatively new to this forum but I just wanted to say it's impressive to see the commaraderie between members who've been in the site some 15 years...wow. I guess you guys actually develop offline friendships over the years by attending meets and getting to know each other beyond just a screen name on the net?

For sure! I did my racing school with RedEK96 and a few others from here. BBQMAN was our instructor. That was back in 2001. ROFL

I remember once SilverViper drove all the way to Laval late at night to give a bunch of guys a ride in his new silver Viper GTS. :D

I also remember when we all went together to Napierville and raced all day. Those were the good days!
 
Last edited:
Hi I'm relatively new to this forum but I just wanted to say it's impressive to see the commaraderie between members who've been in the site some 15 years...wow. I guess you guys actually develop offline friendships over the years by attending meets and getting to know each other beyond just a screen name on the net?

I'm not as OG as the real OGs, but with time I have met people from MR, sometimes multiple times per summer at different car related places or events (track, meets, garage, etc). I have developed a good bond with some of them and I appreciate their company. Always a good feel when you go to an event and you have some people you know that share the same passion.
 
Le héro de ta nièce, c'est mon héro aussi pi j'l'ai même pas vu! LOL

C'est juste fou d'avoir fait ça pour un enfant qui trip sur les autos! Il n'y en a pas beaucoup qui le font et qui le ferait s'ils auraient les moyens!

Je te lève mon chapeau SilverViper!!
 
Back
Top