Winter tires choice

CuddlyJen

Multi Field Esssspert
First time i’m dealing with run flat tires so i did some reading and the conclusion I come to is they’re more expensive, dont last as long as non run flats and the ride is less comfortable.

Now since I have to get a winter set, should I:

1 - dont cheap out or risk it, get run flats and ill install them on my current mags (+/- 1300$).

2 - go with regulars and since i’m saving on tires, i’ll get a set of used mags and a repair kit in case of flats.


Is it a bad idea to go with option 2 and go away from the run flats?
 
Pourquoi ta pas négocié ton achat avec les pneus inclus, messemble c'est easy shot leur dire que c'est un broken deal sans tire d'hiver.
 
Pourquoi ta pas négocié ton achat avec les pneus inclus, messemble c'est easy shot leur dire que c'est un broken deal sans tire d'hiver.

Cest pas moi qui l’a négocié mais en meme temps jai eu plusieurs dautres extras, deja que le prix etait special parce quon connait le proprio du groupe d’ou la voiture vient.
 
Full serious, pics de ton char, j'aime ça voir les chars peut importe l'année ou la marque.
 
J'veux pas de pics google j'veux des pics d'un char qui appartient a quelqu'un d'ici,
simple non ?

T'as honte de ton char ?????
 
Back
Top