1989 Ferrari F40: My Twin-Turbocharged Lucky Charm

Jeremi01

-- STATISTICIEN --
Props au propriétaire qui semble vraiment aimer conduire sa F40 et qui semble passionné par la voiture et non sa valeur monétaire

 
Calisse que c'est beau. La première génération NSX et F40 auront toujours une grande place dans mon coeur.
 
I've been following him on IG for a while, he's got a very rare Jaguar Xjr-15 and just picked up a mint '61 e-type. Jasdhillon67 on IG


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
 
Beautiful low mileage car and a real vintage car enthousiast.

Anybody else noticed he's wearing a Montreal Canadian cap. You can clearly see it at 8.30 .

Dan

Sent from my SM-T813 using Tapatalk
 
Super cool petit "film"

Il doit faire peur a tout les moonshiner du coin avec le son d'exhaust de ce char la.

ce gars la a toute un voix de naration en plus.!
 
I've been following him on IG for a while, he's got a very rare Jaguar Xjr-15 and just picked up a mint '61 e-type. Jasdhillon67 on IG


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
Il est passé à jay Lenos garage avec le xjr15, super down to earth, connoisseur et passionné ce monsieur.

Sent from my SM-G903W using Tapatalk
 
I've been following him on IG for a while, he's got a very rare Jaguar Xjr-15 and just picked up a mint '61 e-type. Jasdhillon67 on IG


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk

Whats his IG? I would like to follow someone like this
 
Beautiful low mileage car and a real vintage car enthousiast.

Anybody else noticed he's wearing a Montreal Canadian cap. You can clearly see it at 8.30 .

Dan

Sent from my SM-T813 using Tapatalk

Yea he has family in Montreal, I spoke with him a while back.
 
Calisse que c'est beau. La première génération NSX et F40 auront toujours une grande place dans mon coeur.

c'est vrai que les 2 se ressemblent... par exemple cette magnifique ferra... wait...

Acura-NSX-1991.jpg


Link: https://www.autohebdo.net/a/acura/n...howCpo&ncse=no&orup=1_1_1&pc=G8Y 4J2&sprx=100
 
Back
Top