Official 2020 Toyota Supra

As I was typing "he" I asked myself; "will this trigger anyone?". And yes, someone is driving, whatever their gender is.
 
As I was typing "he" I asked myself; "will this trigger anyone?". And yes, someone is driving, whatever their gender is.

If I'm not mistaken, D means it's in automatic.
In this video where the guy paddle shifts (at 7.25), it's written M. So the guy (or girl, or other) wasn't shifting, the early 2nd gear shift was the computer's job.

 
C'est effectivement vrai :( Reste que dans cette voiture je me serais attendu à ce que ce soit disponible. C'est pas une voiture de luxe à vocation sportive comme la majorité des concurents...

Ils ont dû regarder ce que les propriétaires de Camaro et Mustang achètent.
 
"he shifts"

It's a computer, so please use "it"
5da37e0c2405c9567a2d8c7e2b71d6d0.jpg


Envoyé de mon SM-A520W en utilisant Tapatalk
 
Ils ont dit que ça allait dépendre de la demande.

Je ne sais pas comment ils font pour évaluer la demande par contre. Sneaker sur les forums, demander à des vendeurs? Demander à des propriétaires actuels s'ils auraient aimé ça que ce soit disponible en manuel? Demander aux propriétaires de véhicules de concurrents qui ont acheté des manuels s'ils auraient acheté une Supra à la place si elle avait été disponible? Who knows!?

Il n’y a pas un calife de chat qui l’acheterait avec une M/T. Genre 5-10% des ventes
 
^^

Au prix qu'ils vendent la Supra, j'ai comme l'impression qu'il y aura aussi beaucoup de boomer à son volant.
 
Ou yont juste annoncé des chiffre pkus bas que bm pour respecter la strategie marketing pis dans le fond cest les memes chiffres que dans la z4
 
Could Toyota cheated and pushed/modified a bit their press cars? I would be interested to see the numbers from a car leased by Mr. Smith in 6 months!

I'd be surprised, that would come back to bite them. Are there any dyno numbers yet for the Z4 M40i? That will be interesting to see..
 
I'd be surprised, that would come back to bite them. Are there any dyno numbers yet for the Z4 M40i? That will be interesting to see..
I don't think so but let's be serious here look at both cars 1/4 mile time and trap speed. Both are nearly identical


No fucking way it has the advertised power to get those numbers at the 1320. 335hp... Right... The B58 engine is very underrated for the most part depending on configuration , I know it does have an overboost but it's only a couple PSI and holds it for longer. I'm also willing to bet the DME program is the exact same as what BMW does
 
I mean, VW ont fait la même affaire avec les MK7, affiché 220 au crank pis finalement c'est aux roues. Je serai pas étonné que les chiffres soit underrated.
 
Back
Top