How can "I" last longer in bed.

Trupower Distribution

Well-known member
Please note im asking for a friend.

His situation is. Just got a girlfriend, she's tight as fuck, and he is having a hard time lasting longer than 3 minutes.

He needs help quick before she leaves him for someone who can fuck longer than 5 minutes.

Yes this is a serious post.

Sent from my LG-H831 using Tapatalk
 
Funny, I have a friend who also have issues lasting longer than 3 minutes in bed.

I wonder if they know eachother?

Sent from my Moto Z2 Play using Tapatalk
 
Dis luis de se branler peux de temps avant. Sa va le déssensibiliser un peux et de changer de position quand il est sur le bord de venir. Sa fera pas des miracles mais sa devrais aider un peux. Il est tu capable de garder son érection après être venu. Si oui, on s'en fou qu'il soit venue , il a juste à continuer. Perso je perd pas mon érection après être venu alors je peux n'essayer pour une deuxième fois... Ma blonde vien la plus part du temps plus d'une fois alors pourquoi sa serait problématique que je face pareille. On dirait le problème d'un jeune qui en est à ses premières armes alors sa devrais s'améliorer avec le temps.
 
Bon debarras si une fille te laisse parce que tu fourres pas plus que 5 min. Au pire qu'il lui roule la bille une couple de minutes. She comes, he gets inside, pif paf pouf. Shes happy they come together. Ah baby you so fiiiine me love you longtime.
 
Don’t most girls want to cum? Like if he eats her out first, she cums, he bangs her for 5 straight minutes as hard as he can, think she would be satisfied?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Don’t most girls want to cum? Like if he eats her out first, she cums, he bangs her for 5 straight minutes as hard as he can, think she would be satisfied?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Faudrait j'lessaye pour le savoir jla connais pas personellement.
 
Back
Top