Thread de commentaires TVA/JDM

Il y a quand même des commentaires similaires qui ont été écrits sur cet article sur la page FB de CNN, BBC et surtout Fox News
 
people who post disgusting shit should start getting notifications from local police force that they're being watched in light of their posts. I'm not saying we should be spending ressources on watching these people, but maybe if they got told that them being disgusting little inbred fucks and potentially taken in for questioning on any related hate crime, they'd shut up about it.

I have a hard time believing how much shit there is on social media. It makes me sick to see these posts. On another note, anyone who blindly trash talks Québec doesn't know Québec anyway. And any French Canadian who shits on the rest of Canada is just as inbred as the other guy.

In a time where we've never had it better, quality of life is at its best for most Canadians, access to information is general, easy and free...and yet we're still such biggoted wastes of life. Fucking disgusting.

Are you surprised?

From the first day of mankind they always had people with twisted mind. But we are talking about less than 1% of the population. It was and it will always be like that, its nature of the human. The big problem is the thinking of it as a major problem when it is not.

People are going crazy for such a minority thing.
 
Are you surprised?

From the first day of mankind they always had people with twisted mind. But we are talking about less than 1% of the population. It was and it will always be like that, its nature of the human. The big problem is the thinking of it as a major problem when it is not.

People are going crazy for such a minority thing.
Agreed, but we are educated now. We're supposed to be raising our standards and eliminating this sort of horse shit. Will we ever rid the world of war before mankind puts itself down? Of course not; can't expect everyone to have the same mentality, especially where people are ignorant, and crimes are never-ending. But at least here, where the worst we have to anticipate is the next snow "storm" and missing garbage day, we should be better than that.
 
Are you surprised?

From the first day of mankind they always had people with twisted mind. But we are talking about less than 1% of the population. It was and it will always be like that, its nature of the human. The big problem is the thinking of it as a major problem when it is not.

People are going crazy for such a minority thing.

Yes but if this 1% represent 10% of comments online with "full retard stuff", that is already more then enough exposure to stupidity for many others to be swayed in their positions.
 
Le pire la dedans c'est que les modérateurs de TVA vérifient activement les posts et ils en delete souvent.

Je les soupçonne de les avoir garder par exprès pour faire jaser et spinner leur facebook... tout pour avoir des clics sur leur pages et vendre de la pub. De la vraie racaille.
 
Le pire la dedans c'est que les modérateurs de TVA vérifient activement les posts et ils en delete souvent.

Je les soupçonne de les avoir garder par exprès pour faire jaser et spinner leur facebook... tout pour avoir des clics sur leur pages et vendre de la pub. De la vraie racaille.
Estie de cancer...comme dit plus haut, une vraie pompe à marde.

Envoyé de mon SM-A520W en utilisant Tapatalk
 
Le pire la dedans c'est que les modérateurs de TVA vérifient activement les posts et ils en delete souvent.

Je les soupçonne de les avoir garder par exprès pour faire jaser et spinner leur facebook... tout pour avoir des clics sur leur pages et vendre de la pub. De la vraie racaille.

Exact, la semaine passée j'ai critiqué tva dans les commentaires, 5 min gros max mon commentaire était disparu. Mais réjoui toi de la mort d'immigrants pis ça va prendre 12h
 
Est-ce que les commentaires de haine envers les Québécois francophones vont être supprimées sur les pages de Mtlblog ? Je ne pense pas hehe
 
Est-ce que les commentaires de haine envers les Québécois francophones vont être supprimées sur les pages de Mtlblog ? Je ne pense pas hehe

Tu as raison... MTL est rempli d'anglo du Mile-End qui étudient à Vanier et Concordia qui ne font que juger et critiquer les francophones. C'est la pompe à marde anglophone.
 
Tu as raison... MTL est rempli d'anglo du Mile-End qui étudient à Vanier et Concordia qui ne font que juger et critiquer les francophones. C'est la pompe à marde anglophone.


Concordia c'est pas l'université que tu vas quand Mcgill as refusé ta demande ? heaheheha
 
Et quand tu as trop d'orgueil pour appliquer la UdeM qui est une meilleure université, mais elle est francophone.
 

En 2006, TVA a fait un battage sur ses canaux de diffusion à propos des faux comptes sur Myspace. C'était le seul qui en parlait, et ce, pendant presque 2semaines. Les autres réseaux n'en ont simplement pas parlés. Tout ça parce que des trolls à l'UQAM avait décidé de concevoir des fausses pages de leurs artistes (ceux de Québécor).
 
Est-ce que les commentaires de haine envers les Québécois francophones vont être supprimées sur les pages de Mtlblog ? Je ne pense pas hehe

Les commentaires rabaissants, de Québec bashing, ne sont même pas supprimés et ni modérés sur r/canada. Alors, imagine sur mtlblog.
 
Ce qui revient à dire qu'avant les réseaux sociaux, on pensait vaguement qu'il y avait beaucoup de connard tout autours de nous.

Depuis les réseaux sociaux, on en a la preuve absolue.
 
Back
Top