Good or bad idea?

Nikkonos

Well-known member
1984 Dodge Rampage + 2004 SRT4 powertrain
Put SRT4 engine and tranny in bed to make RWD
Everything will be ugly, but different
I know I could put the SRT-4 drivetrain up front...but still FWD...RWD= Win
Why...just because (I know watch too much Roadkill)
$_59.JPG
 
If you can pull it off, it's an amazing idea... Wouldn't be my powertrain of choice but I'm sure you have your reasons.
 
Tu viens pas juste de faire un thread parce que t'a envie de tout vendre, tanné/plus le temps de te salir les mains et voulait t'acheter 1 daily driver ? Juste pour ça, mauvaise idée....
 
je veux montré a mon gars comment souder, gossé, overcome, pis être fier de son travail.
mais comme c'est la faudrais que le steering sois une manette de PS4 :/
 
Tu viens pas juste de faire un thread parce que t'a envie de tout vendre, tanné/plus le temps de te salir les mains et voulait t'acheter 1 daily driver ? Juste pour ça, mauvaise idée....

genre..je change souvent, toujours une recherche éternelle pour la ride parfaite lol
 
I have the SRT-4
The rampage is 10minutes from me

How much can you get for the SRT4 as is? Maybe that would be enough to buy another powertrain?

I kinda like your idea, but there is so much space in that bed to put a small engine built for a tight space!

Also, if you don't have a proper space to work on it it might suck... This is not a 1 weekend project! You need a place to let it sit, covered from the rain and snow so you can work on it.
 
fort probable, j'ai déjà asser de projet a faire. Mais ca parait que la mentalité change ici....pus grand monde propose ou font des projet autre qu'une drop et mags.

Je pense que c'est plus que les gens te suggère des choses par rapport aux threads que tu a fais dernièrement. Autre que cela, je trouve pas ça très attirant comme projet tout simplement.
 
C'est pas un projet glamour...vraiment hacked job...mais desfois que...entk.
Il y en avait rampage V8 en ontario cette été a vendre.
 
DO IT!

Stop looking for validation from strangers! You have the material and the educational purpose, that is enough!
 
Back
Top