Best gas points card?

Top_scorah19

New member
What are the best options to save $$$ on gas ? Right now im using my CAA+Optimum at any gas stations that are under Couch-Tard. It could be worth while to save up on points...i wonder if Petro Points is a better option maybe...
 
He said points not credit haha


Sent from my iPhone using Tapatalk
The cards will accumulate points/cash back faster vs being stuck with one loyalty program. The only worthwhile one would be optimum as it's spread across multiple locals.

If you want to save money on gas fuel at Costco locations with the their Captial One as I do. Roughly .5c cheaper and 2% cash back over 3 cars.
 
The cards will accumulate points/cash back faster vs being stuck with one loyalty program. The only worthwhile one would be optimum as it's spread across multiple locals.

If you want to save money on gas fuel at Costco locations with the their Captial One as I do. Roughly .5c cheaper and 2% cash back over 3 cars.
But if Costco isn't an option, you can collect your 2% on the CC + petro points
 
I use Esso extra.

But they all suck really. I'm sad I don't get Aeroplan anymore at Esso

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
 
I use Esso extra.

But they all suck really. I'm sad I don't get Aeroplan anymore at Esso

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
The best was the Aeroplan+ Triple dipping

Gas purchase, select product and spend some min amount per month. I remember getting like 35000 points in a month off the min amount
 
But if Costco isn't an option, you can collect your 2% on the CC + petro points
I refuse to purchase fuel at Petro Can. I plan my long drives based on nearest Costco's. Besides they only sell gas, so while the line might be huge it goes really fast
 
Petropoint matched with an RBC cc give you a 3 cents discount on the gas, 2x the petropoints and a small cashback if you choose a cashback cc. With the points you can buy gas discount cards...
 
^ this

Gregster pq tu ne veux pas acheter ton fuel a petro can?

Shell cest du Diesel/gaz qui arrive de Rotterdam transporter par bateau
Ultramar petrole qui vient en parti de la mer du nord

Petro can du bon petrole de louest extrait et raffine ici en sol canadien par des canadiens pour les canadiens :)
 
Moi c'est juste petro-can because octane 94.
J'en brûle en titi du gaz l'été , alors carte petro points pour moi.
Mais c'est long à ramasser les points.
En 2 ans, j'ai eu 130$ de gaz gratuit si je me trompe pas.
 
Ouais Ben a date vous répondez TOUS des cartes de crédit.

Si je tiens mordicus a utiliser ma carte actuelle (ou qqn qui a une carte de business), personne a répondu a la question originale.

C'est quoi le meilleur système de points standalone.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
 
Ouais Ben a date vous répondez TOUS des cartes de crédit.

Si je tiens mordicus a utiliser ma carte actuelle (ou qqn qui a une carte de business), personne a répondu a la question originale.

C'est quoi le meilleur système de points standalone.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

Esso Extra.
 
Ouais Ben a date vous répondez TOUS des cartes de crédit.

Si je tiens mordicus a utiliser ma carte actuelle (ou qqn qui a une carte de business), personne a répondu a la question originale.

C'est quoi le meilleur système de points standalone.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

petro-point c'est pas une carte de crédit.
 
Ouais Ben a date vous répondez TOUS des cartes de crédit.

Si je tiens mordicus a utiliser ma carte actuelle (ou qqn qui a une carte de business), personne a répondu a la question originale.

C'est quoi le meilleur système de points standalone.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

PC Optimum, t'accumule des points chez Esso, Pharmaprix, Maxi, Provigo et Loblaw (profite des bonus et échange les points où tu veux pour ce que tu veux).
 
No gaz points jmen calice tu des cris de 1/4 de point pour 100$ de gaz. FUCK OFF.


Fuck les points chez maietrop aussi.
 
Back
Top