What's the best sounding car theses days ?

ziboy

Moderator
Thinking about my next car, 2 or 4 doors, wagon (love). Resale value must be high. I road bike and I need a roof rack and it has to look good. (Jaguar, Mercedes, BMW, Audi)

Show me what you like! I want something that sound nice and brutal with oem of aftermarket exhaust.


Right now i feel theses.

#1 - Just because I already own an Audi and I luv it. Interior finish is important.
lBbXQPxjTsmJ9nHifQSx


#2 - badd ass in all way.
Drivers-Front-Quarter-V2-1024x683.jpg


#3 - Luv the look, but I hate the interior finish.
maxresdefault.jpg
 
Lol Jaguar resale value. BMW wagon is pretty ok... I'd prob go for the C43 , because it does sound good, looks good
 
If you want resale value, go with Lexus or Acura....or lease (won't have to deal with reselling ;) ) I personally love the sound of F-types, but I doubt that'll work for you given the small amount of space.

I'm personally not a fan of wagons or wagon-style "hybrid bastard" cars like the A7 and Panemera, but the S7/RS7 sound fucking brutal.
 
After hearing an Abarth 500, I'm convinced a lawn mower can sound brutal with exhaust tuning.

There was talk of the RS6 wagon coming to north america.
 
Lol Jaguar resale value. BMW wagon is pretty ok... I'd prob go for the C43 , because it does sound good, looks good

Are they reliable ? At 100k, they seems to have electronic problem. I own my Audi for 4 years and no issues so far.
 
Pas grand chose dans ta liste qui "Tick" la case resale value honnêtement...

Comme ça a été dit, si tu veux du resale value, va dans le japonais.

Sinon, c43 hands down.

J'ai même regardé plusieurs comparatifs sur le web S4 2019 vs c43 2019 vs m340i, la c43 sort toujours comme étant le meilleur choix.

Sinon, comme ya pas de budget, Porsche Macan, même si il va perdre de la valeur, ça sera surement moins pire que la compétition d'après moi.
 
Y avait un gars avec un C43 AMG devant moi sur la voie de service de la 440 il y quelques semaines et le son du V6 turbo était pas très hot selon moi, ça sonnait comme une trompette lol.

Je vais voir si je lai encore sur ma dash cam et je vous reviens
 
Y avait un gars avec un C43 AMG devant moi sur la voie de service de la 440 il y quelques semaines et le son du V6 turbo était pas très hot selon moi, ça sonnait comme une trompette lol.

Je vais voir si je lai encore sur ma dash cam et je vous reviens

Moi aussi je trouve ça... La dernière fois je mettais du gaz et un gars est partit avec sa c43 en clanchant ... Je trouvais ça gênant plus qu'autre chose...
 

BMW I6 B58 le fun commence à 29 sec. Un downshift sur l'autoroute pas de gas, tu donne du gas pedale au fond, relache le gas= ''gunshot noise''. Quand tu as branleux qui se tiens un peu trop dans la voie de gauche, quand tu le dépasse tu lui fait ça, c'est jours si avec la chaleur il y a quelques pogo qui roule les fenêtre baissée, ça décape une oreille sur un temps.

Sinon si le budget le permet moteur de la C63 AMG est assez epic
 
Son brutal:
Jaguar F type
Shelby GT350/R
Mustang 5.0
Camaro V8 SS / ZL1
Corvette Stingray / GS / Grand Sport
Audi Rs3

Wagon:
Non

LOL



Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
 
Back
Top