Le nouveau Big Mac

Si tu n'as pas vu la différence avec le pain et le + de sauce .. une visite chez l'optométriste est conseillé
J'aurais pu être aveugle sans bras, mais mes papilles gustatives on pas vu de différences. Du moins le prix promo était rendu a St-Jean-de-Matha mais pas le "renouveau".

Ça ressemble a une contreverse digne de Coca cola dans les années 80 avec le Coke 2.

Envoyé de mon SM-A520W en utilisant Tapatalk
 
J'aurais pu être aveugle sans bras, mais mes papilles gustatives on pas vu de différences. Du moins le prix promo était rendu a St-Jean-de-Matha mais pas le "renouveau".

Ça ressemble a une contreverse digne de Coca cola dans les années 80 avec le Coke 2.

Envoyé de mon SM-A520W en utilisant Tapatalk

Is anyone complaining about the new Big Mac? Because there was a huge backlash against New Coke or Coke II

By 1985, Coca-Cola had been losing market share to diet soft drinks and non-cola beverages for many years. Blind taste tests indicated that consumers seemed to prefer the sweeter taste of rival Pepsi-Cola, and so the Coca-Cola recipe was reformulated. However, the American public's reaction to the change was negative, and "New Coke" was considered a major failure. The company reintroduced Coke's original formula within three months, rebranded "Coca-Cola Classic", resulting in a significant sales boost. This led to speculation New Coke formula had been a marketing ploy to stimulate sales of original Coca-Cola, which the company has denied
 

ils n'ont pas besoin de 6000 calories pour vivre. Ils en consomment 6000 certainement, mais besoin, non.

Did you read who I was replying to? 6 big macs = 2300-3000 calories depending if you take cheese / no cheese / sauce / no sauce....

Oh ok, yea I read who you were replying to, but I just didn't understood the way you wrote your sentence. (I was hesitating between 6 big macs or 6000 calories).

my bad
 
jai remarqué que le pain goutait un peux le rotie bruler pas terible tu change pas un classic .......
 
Vous m'avez donné faim
9718e31dca7b228e106c7f7d80bed688.jpg
683c54b3a7df25fcdbbe47027a742eae.jpg


Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
 
pas capable , des hamburgers comme ça style hipster Belle et la Boeuf


Même un déficient est capable de faire un plus beau burger , sérieux c'est quoi un concours en cuisine a savoir qui fait le hamburger le plus garoché/croche ?
 
pas capable , des hamburgers comme ça style hipster Belle et la Boeuf


Même un déficient est capable de faire un plus beau burger , sérieux c'est quoi un concours en cuisine a savoir qui fait le hamburger le plus garoché/croche ?
I agree with that. Most food actually. I like simple good tasting stuff.
 
pas capable , des hamburgers comme ça style hipster Belle et la Boeuf


Même un déficient est capable de faire un plus beau burger , sérieux c'est quoi un concours en cuisine a savoir qui fait le hamburger le plus garoché/croche ?
X2 "look how big I can make this burger" or "it's so spicy you have to sign a waiver" it's all ridiculous to me

Sent from my SM-N960W using Tapatalk
 
It's veeery good

These ones were too big I didn't read that "dobra" meant double so there was two patties.

They each have a very different taste and la belle et la boeuf is crap compared to that. Hand ground rib steak ftw

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
 
I dont know wtf u guys complaining about, i would gladly eat them and leave tip

Sent from my SM-G950W using Tapatalk
 
I dont know wtf u guys complaining about, i would gladly eat them and leave tip

Sent from my SM-G950W using Tapatalk
Ça l'air appétissant mais en réalité c'est pas mangeable et tu finis ton assiettes avec la moitié de ton burger en milles morceaux. En plus de charger 18$. Trop, c'est comme pas assez.

Sent from my SM-T820 using Tapatalk
 
Ça l'air appétissant mais en réalité c'est pas mangeable et tu finis ton assiettes avec la moitié de ton burger en milles morceaux. En plus de charger 18$. Trop, c'est comme pas assez.

Sent from my SM-T820 using Tapatalk
Ça m'a coûté (équivalent de) $6.85 plus taxes et tip.. $8.95 all in.

:)

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
 
Back
Top